میهن صنعت :

تلاش دولت اوباما برای تصویب قوانین صنعت خودرو قبل از شروع کار ترامپ

در حالی که فقط 3 هفته تا آغاز به کار دولت ترامپ در آمریکا باقی مانده، باراک اوباما در تلاش است تا چندین قانون مرتبط با صنعت خودرو را قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید به تصویب برساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در حالی که فقط 3 هفته تا آغاز به کار دولت ترامپ در آمریکا باقی مانده، باراک اوباما در تلاش است تا چندین قانون مرتبط با صنعت خودرو را قبل از ورود ترامپ به کاخ سفید به تصویب برساند.

در حالی که ترامپ خیلی در مورد برنامه‌های خود برای صنعت خودرو سخن نگفته، انتظار می‌رود که او به منظور کمک به افزایش تولید خودرو در داخل آمریکا رویکردی متفاوت و ساده‌تر داشته باشد. احتمال می‌رود در همین راستا وی بازبینی‌هایی در قوانین مصرف سوخت و میزان آلایندگی داشته باشد.

به گزارش روزنامه دیترویت نیوز، دولت اوباما در تلاش است تا معرفی و تصویب قوانین مرتبط با صنعت خودرو را سرعت بخشیده و پروسه تغییر و اصلاح آن‌ها توسط دونالد ترامپ را مشکل‌تر کند.

همین چند وقت پیش، خودروسازهایی مانند فیات کرایسلر، جنرال موتورز، بی ام و، جگوار لندروور، مرسدس بنز، تویوتا و فولکس واگن از دونالد ترامپ خواستند تا در برخیقوانین مربوط به صنعت خودرو بازبینی کند.

به گزارش خبرخودرو، در حال حاضر، اوباما و وزارت حمل و نقل آمریکا در حال نهایی سازی یک چارچوب قانونی برای آزمایش خودروهای خودران می‌باشند. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می‌کنند که ترامپ در دولت خود از تکنولوژی‌های صنعت خودروی این چنینی پشتیبانی نخواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=103738
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه