تمایل ولوو برای ادامه حضور در بازار ایران

میهن صنعت : ایران از بازارهای قدیمی ولوو محسوب می شود به طوری که ایران و رنا و ولوو تاریخچه همکاری بلند مدتی را با یکدیگر دارند.

به گزارش میهن صنعت، مدیر بازار منطقه ای شرکت ولوو در مراسم افتتاح نخستین مرکز بین المللی آموزش ولوو در شرکت خدمات فنی رنا ، ضمن اشاره به تاریخچه همکاری ولوو و ایران گفت : ایران از بازارهای قدیمی ولوو محسوب می شود به طوری که ایران و رنا و ولوو تاریخچه همکاری بلند مدتی را با یکدیگر دارند.

 

بنی لمبرگ با ابراز خرسندی از همکاری و حضور ولوو در بازار ایران گفت : شرکت ولوو خواستار ادامه همکاری و حضور در بازار ایران است و معتقدیم که در آینده نزدیک ،بازار ایران به شرایط گذشته باز می گردد.

وی با اشاره به برنامه شرکت ولوو برای حفظ بازار و کسب رضایت مشتریان ، اظهار داشت  : شرکت لوو همواره در تلاش است که مشتریان خود را حفظ و راضی نگه دارد قطعا یکی از اقدامات در این راستا عرضه بهترین کامیون دنیا به مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش مناسب است که می تواند به این روند همکاری کمک موثری نماید.

وی همچنین به همکاری بلند مدت با شرکت رنا اشاره کرد و گفت : شرکت ولوو با توجه به سابقه همکاری با رنا تلاش می کند این همکاری به بهترین نحو و فعالیت ادامه یابد.

وی افزود : شرایط بازار ایران نسبت به 25 سال گذشته تفاوت زیادی نموده و انتظارات مشتریان از محصولات ولوو بیش از گذشته شده ، در همین راستا شرکت ولوو تمام سعی و تلاش خود را می نماید تا این  انتظارات برآورده نماید.

مدیر منطقه ای شرکت ولوو در ادامه به ضرورت آموزش و ارتقاء صلاحیت نمایندگی ها در روند همکاری و تولید و عرضه محصول اشاره کرد و یادآورشد : بدون آموزش و ارتقاء صلاحیت مسلما یک نمایندگی با یک  گاراژ تفاوتی نخواهد کرد.

لمبرگ همچنین به تاثیر تحریم ها در روند همکاری ولوو و ایران پرداخت و گفت : هر چند به جهت تحریم ها مشکلات در ارتباط ولوو و ایران ایجاد شده و این به تنهایی برای ما قابل حل نیست اما قطعا بهترین راهکار در این شرایط انتقال دانش و تکنولوژی به ایران خواهد بود.به گزارش خبرنگار خبرخودرو ، وی تاکید کرد : همچنین آموزش و کمک به نمایندگی های اتورایز و ارتقاء آنها در این راستا بسیار مهم است.

وی در پایان با توجه به وجود 65 هزار دستگاه کامیون ولوو در ایران ، خاطر نشان کرد :  حضور در بازار ایران برای شرکت ولوو باعث افتخار است هر چند وقفه ای کوتاه در این ارتباط ایجاد شده اما امیدواریم به زودی به این بازار باز گردیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=9813
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه