«میهن صنعت»:

تمدید مهلت ثبت نام در نوبت اول آزمون سراسری تا ۱۸ آبان

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) می توانند تا روز چهارشنبه (۱۸ آبان ) ثبت‌نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) می توانند تا روز چهارشنبه (۱۸ آبان ) ثبت‌نام کنند.

 پیرو اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۸، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ (نوبت اول) برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که به منظور فراهم شدن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۱/۰۸/۱۴) برای ثبت نام اقدام نکرده اند ، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا چهارشنبه (۱۴۰۱/۰۸/۱۸ ) اقدام به ثبت‌نام خود کنند.

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و برای  ثبت نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

لازم به ذکر است داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا تاریخ فوق برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند . ضمناً امکان ۸ بار ویرایش اطلاعات ثبت نامی از اولین روز ثبت نام تا پایان مهلت مذکور برای متقاضیان فراهم شده است./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=254524
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه