میهن صنعت:

تهران دوباره ناسالم شد

میهن صنعت: معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به آمار ایستگاه‌های سنجش هوا شاخص کیفی هوا امروز در شرایط ناسالم است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رستگاری گفت: براساس اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا وضعیت کیفی هوای استان تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز مورخ 19/11/92 در شرایط ناسالم می‌باشد.
 
وی ذرات معلق با قطر کمتر از 5/2 میکرون را عامل آلودگی هوا خواند و افزود: امروز ذرات معلق با قطر کمتر از 5/2 میکرون با عدد 141 رسید اما سایر پارامترها از جمله مونواکسید کربن و ذرات معلق با قطر کمتر از 10 میکرون در شرایط پاک و سالم قرار دارد.
 
به نقل از باشگاه خبرنگاران معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه گروه‌های حساس از تردد در فضای باز اجتناب کنند اظهار داشت: طبق پیش بینی هواشناسی تا 48 ساعت آینده هوای تهران صاف در پاره‌ای از نقاط با غبار صبحگاهی همراه خواهد بود همچنین احتمال می‌رود فردا نیز تهران در شرایط ناسالم باشد.
 
رستگاری خاطرنشان کرد: خوشبختانه به لطف بارش برف هفته گذشته تهرانی‌ها در هوای سالم تنفس کردند اما متاسفانه با قطع بارش‌ها هفته را با هوای ناسالم آغاز کردیم و امیدواریم با شروع دوباره بارش‌ها باز هم شاهد هوایی سالم در پایتخت باشیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41337
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه