میهن صنعت :

توافق صادرات گوشت و ماهی از روسیه به ایران نهایی شد

میهن صنعت : که پروتکل صادرات گوشت گوساله از این کشور به ایران تصویب شده و همچنین همکاری مشابهی برای صادرات ماهی های فرآوری شدن مورد توافق قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اداره نظارت بر امور بهداشتی محصولات کشاورزی روسیه در این باره اعلام کرد: تصویب پروتکل واردات گوشت گاو یخ زده از روسیه از سوی نهادهای مسئول در ایران به منزله گشایش رسمی بازار این کشور به روی تولید کنندگان روسی است.
خبرگزاری اسپوتنیک امروز (چهارشنبه) در این باره نوشت: طرف ایرانی در چارچوب این همکاری ها و گسترش آن خواستار برگزاری برنامه های بازدید کارشناسان ایرانی از موسسات فرآوری ماهی در روسیه برای واردات آن شده است.
بنا به این گزارش، طرفین در پایان مذاکرات خود همچنین درباره صدور گواهینامه دامپزشکی در کوتاه ترین مدت برای صادرات محصولات ماهی از روسیه به ایران به توافق رسیده اند.
از سال 2015 برنامه گسترده صادرات انواع محصولات غذایی و کشاورزی از ایران به روسیه و همچنین واردات اقلام مورد نیاز در جمهوری اسلامی بین دو کشور در حال پیگیری و اجرا است./ایرنا/

جهت آگاهی و دریافت آخرین اخبار صنایع داخلی کشور و همچنین تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران از طریق تلگرام به کانال اختصاصی میهن صنعت (https://telegram.me/mihansanat ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=86126
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه