«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

مدیرعامل شرکت مکث موتور در مراسم رونمایی جدیدترین محصول این شرکت گفت : در زمان رونمایی پیکاپ کلوت، قول رونمایی یک محصول جدید را داده بودیم که به لطف خدا این مهم امروز محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  مدیرعامل شرکت مکث موتور در مراسم رونمایی جدیدترین محصول این شرکت گفت : در زمان رونمایی پیکاپ کلوت، قول رونمایی یک محصول جدید را داده بودیم که به لطف خدا این مهم امروز محقق خواهد شد.

مهندس بابک وطن خواه در ادامه افزود : خودرو تیارا یک محوصل هفت نفره جذاب است که وقار لازم را برای خانواده ایرانی داشته و مورد سلیقه خانواده های ایرانی خواهد بود.

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وی گفت : خودرو تیارا مجهز به یک موتور ۱۵۰۰ توربو و گیربکس ۶ دنده اتومات بوده و دارای استاندارد یورو ۵ است که به راحتی قابل ارتقا به یورو ۶ خواهد بود. وقت زیادی برای از بین بردن لگ های موجود در گیربکس توسط شرکت صرف شده تا مشتریان حس رانندگی بسیار نرم و بی صدایی را تجریه و از سواری این محصول لذت ببرند.

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وطن خواه ادامه داد: خودرو تیارا مکث موتور کلیه ۸۵ استاندارد را به راحتی پاس خواهد کرد و امیدواریم با عرضه این محصول این پیغام را به مشتریان بدهیم که مکث موتور در بازار خودرو کشور حضوری قدرتمند خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مکث موتور افزود : خبر خوب این است که محصول ارزان قیمت دیگری در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ در همین پلتفرم تولید و با تیراژ بالا راهی بازار خودرو کشور خواهد شد. البته برنامه ریزی خوبی توسط هیئت مدیره در خصوص تولید خودرو برقی صورت گرفته و مکث موترث قصد دارد یک محصول برقی تولید و به بازار عرضه کند تا جایگاه خودرا در بازار خودرو کشور تثبیت کند.

تیارا مکث موتور رونمایی شد/ مکث موتور خودرو برقی نیز تولید خواهد کرد

وی گفت : تیراژ خودرو تیارا در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰۰ عدد خواهد بود و به زودی کلوت اتوماتیک را نیز تولید و به بازار خودرو کشور عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل مکث موتور در پایان گفت : ما در شرایط تحریم قدم های بسیار خوبی در حوزه تولید و اشتغال زایی برداشته ایم و از این بابت بسیار خورسندیم. این روند رو به رشد همچنان ادامه خواهد داشت و به زودی خبرهای بسیار خوبی از شرکت مکث موتور خواهید شنید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=244527
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه