«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

تیزر جدید از میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020

ابتدای سال 2019 بود که تصاویر جاسوسی میتسوبیشی پاجرو اسپرت منتشر شد. میتسوبیشی فیس لیفت بزرگی بر روی این خودرو انجام داده و قرار است این خودرو را 25 جولای در تایلند رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ابتدای سال 2019 بود که تصاویر جاسوسی میتسوبیشی پاجرو اسپرت منتشر شد. میتسوبیشی فیس لیفت بزرگی بر روی این خودرو انجام داده و قرار است این خودرو را 25 جولای در تایلند رونمایی کند. این خودروساز ژاپنی گفته: این خودرو از نظر کیفیت، راحتی وطراحی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت بسزایی داشته است. با توجه به عکس‌های جاسوسی این خودرو باید انتظار داشت که این خودرو نیز از خط مشی جدید میتسوبیشی سود برده باشد که با این حساب باید چراغ‌های جلو این خودرو چیزی شبیه به اکلیپس کراس باشد.

در تیزر منتشر شده مشخص است که بخش سپر و جلو پنجره این خودرو تغییرات مثبتی را به خود دیده‌اند. به طور مثال نوار‌های کرومی C مانند که از زیر چراغ‌ها شروع می‌شوند و تا زیر چراغ‌های مه شکن ادامه پیدا می‌کنند به جذابیت بصری این خودرو افزوده است. چراغ‌های روشنایی در روز نیز در قاب اصلی چراغ جلو و در زیر آن جانمایی شده‌اند. هنوز تصویری از طراحی قسمت عقب خودرو منتشر نشده است اما ما انتظار داریم تا این شاسی بلند قوی هیکل از سپر و چراغ‌های عقب جدیدی سود برده باشد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که میتسوبیشی تغییر زیادی در کابین خودرو اعمال نکرده و در خصوص پیشرانه نیز به احتمال زیاد این شرکت از پیشرانه ارتقا یافته 2.4 لیتری توربو دیزل استفاده خواهد کرد. انتظار می‌رود پس از رونمایی پاجرو به بازار اروپا راه پیدا کند. هرچند این خبرها هنوز تایید نشده است اما میتسوبیشی به غیر از بازار آسیا و اروپا این خودرو را در استرالیا نیز عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180379
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه