رئیس اتحادیه بارفروشان:

ثبات نسبی قیمت‌های انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف

رئیس اتحادیه بارفروشان، از ثبات نسبی قیمت‌های انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رئیس اتحادیه بارفروشان از ثبات نسبی قیمت‌های انواع صیفی و میوه‌های پرمصرف در میدان مرکزی میوه و تره بار خبر داد.

مصطفی دارایی نژاد، در خصوص قیمت انواع صیفی و سبزی پرمصرف در بازار گفت: بامیه از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، فلفل شیرین از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، فلفل تند ریز از ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، بادمجان قلمی از ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان، پیاز زرد از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰، پیاز شیری ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰، فلفل دلمه‌ای سبز ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان عرضه می شود.

وی افزود : کاهو پیچ سالادی ۳۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، کدو مسمایی ۱۵۰۰ تا ۳۵۰۰ هزار تومان، گل کلم گلخانه‌ای ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰، کرفس ۱۵۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان، گوجه فرنگی از ۱۳۰۰ تا ۲۵۰۰، کلم سفید از ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰، کلم قرمز از ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، لوبیا سبز از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ فروخته می شود.

دارایی نژاد گفت : هویج از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰، سیب زمینی نو از ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰، سبزی خوردن ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ و سبزی جور ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰، لیمو ترش میناب از ۸۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰، هندوانه از ۴۰۰ تا ۹۰۰ تومان  عرضه می‌شود.

وی افزود: قیمت سیر خشک در هفته جاری از ۵۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان  بوده است.
رئیس اتحادیه بار فروشان افزود : گلابی بیروتی از ۱۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰، گلابی شاه میوه از ۱۰۰۰۰ تا ۱۵۰۰۰ تومان، هلو انجیری از ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰، هلو انواع از ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰، هلو هسته جدا از ۴۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان، سیب دورنگ از ۴۰۰۰ تا ۷۰۰۰، سیب گلاب از ۳۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان، خیار رسمی از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ فروخته می شود.

وی گفت: خیار گلخانه‌ای از ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان، انجیر زرد از ۸۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰، انجیر سیاه از ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، انگور بی دانه قرمز از ۸۰۰۰ تا ۱۳۰۰۰، انگور بیدانه زرد از ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰، انگور صاحبی از ۴۰۰۰ تا ۹۰۰۰، انگور عسگری از ۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تومان، آلو سانترال از ۵۰۰۰ تا ۹۰۰۰، آلو شابلون از ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان، خربزه از ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰، شلیل شبرنگ از ۶۰۰۰ تا ۹۰۰۰، شلیل انجیری از ۴۰۰۰ تا ۹۰۰۰، شلیل شمس از ۶۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان و موز ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

دارایی نژاد گفت: پسته تازه  نیز از ۳۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ هزار تومان و زغال اخته هم از ۱۳۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود./مهر

انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185500
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه