«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

حادثه‌ای دردناک برای جیپ، شورولت و جی‌ام‌سی

صبح روز چهارشنبه یک قطار باری که حامل تعداد زیادی خودرو‌های صفر کیلومتر بود در لینکلن کانتی نوادا از خط خارج شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صبح روز چهارشنبه یک قطار باری که حامل تعداد زیادی خودرو‌های صفر کیلومتر بود در لینکلن کانتی نوادا از خط خارج شد. بار این قطار جیپ گلادیاتور، رنگلر، شورولت سیلورادو HD و جی‌ام‌سی سیرا HD بود که خسارت زیادی به آنها وارد شد.

این اتفاق خسارت جانی نداشت و مامورین در تلاش هستند تا علت حادثه را پیدا کنند. تنها 33 دستگاه خودرو به شدت آسیب دیدند که بسیار دردناک است. وخامت اوضاع برای هر یک از این خودرو‌ها متفاوت است به صورتی که یک جیپ رنگلر سفید رنگ در تصاویر مشاهده می‌شود که به صورت سالم در کنار واگن خود به بیرون پرتاب شده و آماده حرکت است اما در سوی دیگر یک گلادیاتور بر روی سقف چپ کرده و یک سیلورادو بر روی یک سیرا سوار شده است.

یک گلادیاتور سیاه رنگ نیز در تصاویر مشاهده می‌شود که کاپوت آن کنده شده و ظاهرا چرخ‌های جلو نیز آسیب جدی دیده‌اند. درست است که برخی از خودرو‌ها سالم به نظر می‌رسند اما تمامی این محموله به صورت دردناکی باید اوراق شود زیرا اگر هرکدام از این خودرو‌ها به دست مشتری برسد و به علت نقصی که در این تصادف به آنها وارد شده، مشکل ساز شود خودروساز باید جریمه هنگفتی را بپردازد.

گفته می‌شود در این قطار به غیر از خودرو مواد شیمیایی و قابل اشتعال نیز وجود داشته که خوشبختانه واگن‌های آنها اسیبی ندیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=180317
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه