میهن صنعت:

حضور باشکوه جامعه صنعت، معدن و تجارت در صحنه انتخابات

صنعتگران، معدنکاران، تجار، اصناف و بازاریان روز جمعه ۲۸ خرداد دوشادوش سایر اقشار کشور اسلامی مان در پای صندوق‌های رای حاضر شده و سهم خود را در خلق حماسه سیاسی ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ به جای آوردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت بار دیگر به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات لبیک گفته و در کنار سایر اقشار حضوری باشکوه در انتخابات داشته اند.

کارگران کارخانه‌های سراسر کشور و معدنکاران که مجاهدانه در روز تعطیل به امر تولید مشغول بودند، آرای خود برای انتخاب ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری را با رعایت فاصله اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی به صندوق‌های سیار اخذ رای در محل کارخانجات و معادن انداختند.

اصناف و بازاریان نیز که عمدتاً به عنوان ناظر و معتمد در برگزاری انتخابات مشارکت و همکاری داشتند، بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رای به وظیفه انقلابی و میهنی خود عمل کرده و حماسه ای شکوهمند و عظیمی را در دفاع از آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم زدند.

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران بود و یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، علیرغم همه مشکلات و گلایه مندی ها اما همیشه در صحنه حضور دارد و در دفاع از اقتدار کشور و تقویت امنیت ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=225882
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه