«میهن صنعت»:

حضور ریفل در نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع

ریفل به عنوان یکی از برندهای برتر در حوزه تهویه مطبوع در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع حضور خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ریفل به عنوان یکی از برندهای برتر در حوزه تهویه مطبوع در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع حضور خواهد داشت.

ریفل که طی سال های اخیر توانسته است خود را به عنوان یکی از برندهای برتر در حوزه تهویه مطبوع مطرح کند،در نمایشگاه های مرتبط نیز حضور فعال و پر رنگی داشته است.این فعالیت برای آشنایی بیشتر مشتریان و درک صحیح از توان و نیازهای این بخش از صنعت تاسیسات صورت گرفته و می گیرد.در همین راستا ریفل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع که از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود حضور خواهد داشت.علاقمندان برای آشنایی هر چه بیشتر با محصولات ریفل می توانند در سالن شماره ۳۸-  غرفه A13، طی ساعات  ۸ الی ۱۵از غرفه ریفل بازدید به عمل بیاورند.

شرکت مهندسی تهویه اندیشان ماندگار با نام تجاری reefel، با در اختیار داشتن تیم مهندسی مجرب و توانمند در زمینه ارائه خدمات مهندسی، تامین، تولید و نصب تجهیزات تهویه مطبوع، مجموعه کاملی از خدمات را در قالب یک بسته به کارفرمایان، مهندسین مشاور و پیمانکاران محترم ارائه می نماید.
از جمله محصولات شرکت ریفل می توان به انواع چیلرهای تراکمی، فن کویل، هواسازهای متعارف و هایژنیک، هایژنیک پکیج های اتاق عمل و روف تاپ پکیج ها اشاره کرد.

این شرکت با بهره گیری از دانش روز و نیروی انسانی کارآمد و به منظور هر چه بهتر کردن عملکرد سبز و پایدار تجهیزات، استفاده از تکنولوژی روز دنیا و فراهم نمودن آسایش خاطر کارفرمایان، اقدام به طراحی، تولید و مهندسی انواع سیستم های تهویه مطبوع در ایران به همراه خدمات پس از فروش گسترده نموده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253572
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه