«میهن صنعت» گزارش می دهد:

حضور قدرتمند شرکت های ملی شیمی کشاورز و کرمان زمین جنوبگان در نمایشگاه کشاورزی شیراز

شمارش معکوس برای برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای کشاورزی کشور در شهر شیراز آغاز شده و دو شرکت بسیار بزرگ و معتبر ملی شیمی کشاورز و کرمان زمین جنوبگان برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شمارش معکوس برای برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای کشاورزی کشور در شهر شیراز آغاز شده و دو شرکت بسیار بزرگ و معتبر ملی شیمی کشاورز و کرمان زمین جنوبگان برای حضور قدرتمند در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز دو شرکت معتبر ملی شیمی کشاورز و کرمان زمین جنوبگان در این نمایشگاه حضور قدرتمندی خواهند داشت.


توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی وزات جهاد کشاورزی


طرح ها و ایده‌های خلاقانه در نمایشگاه کشاورزی شیراز به مرحله اجرا خواهند رسید
 

شرکت های ملی شیمی کشاورز و کرمان زمین جنوبگان عنوان بزرگترین تولیدکنندگان کود و نهاده های کشاورزی کشور را یدک می کشند.

شرکت ملی شیمی کشاورز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سموم دفع آفات نباتی، دامی و خانگی و کودهای شیمیایی در کشور بوده که فعالیت خودرا از سال 1365 در زمینی به مساحت 13 هکتار در شهر صنعتی البرز قزوین آغاز کرد. ظرفیت سالانه تولید محصولات این شرکت بالغ بر 24000 تن در قالب 11 خط تولیدی شامل انواع قارچ کش ها، حشره کش ها، علف کش ها، کنه کش ها، سموم دامی، طعمه، سموم خانگی، روغن ولک و کودهای پودری و مایع است..

همچنین شرکت صنایع شیمیایی کرمان زمین نیز فعالیت خودرا از سال ۱۳۶۸ در زمینۀ تولید کودهای شیمیایی و آلی با نام تجاری جنوبگان آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا و با اتکا به دانش و توان ملی و حضور 160 نیروی متخصص در بخشهای مختلف تولید، آزمایشگاه، کنترل کیفی و …  توانسته عنوان اولین واحد برگزیده ملی در تولید کود از وزارت جهاد کشاورزی را به خود اختصاص دهد.

به گزارش پایشگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی شیراز تاریخ 28 اردیبهشت ماه سال 1400 فعالیت خودرا آغازو تا تاریخ 31 اردیبهشت و به مدت 4 روز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210241
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه