مدیر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقای DS :

خبرهای خوبی برای بازار ایران داریم/ شاسی بلند های جدید دی اس در راه ایران

مدیر بخش خاورمیانه شرکت "دی اس" گفت: با توجه به آگاهی از وضعیت بازار کنونی خودرو در ایران، حدس می زنیم که خودرو های ما جایگاه خوبی در این بازار داشته باشد و ما تمایل بسیار زیادی برای حضور در این بازار داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بوکی، مدیر بخش خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت "دی اس"در پاسخ به این سوال که چه برنامه هایی برای حضور در بازار ایران دارید،  بیان کرد: «البته که می دانیم بازار و همچنین مردم ایران نیاز به خودرو هایی لوکس و متفاوت از جنس دی اس دارند و گمان می کنیم که بازار ایران پذیرای خودرو های ما باشد. »

 
مدیر بخش خاورمیانه دی اس، ادامه داد: «از آنجایی که علاقه ایرانیان به خودرو های فرانسوی به ما ثابت شده و گروه PSA علاقه زیادی برای حضور در بازار ایران دارند، ما هم تلاش می کنیم تا اطمینان آن ها را به بهترین نحو پاسخ دهیم. نمی توانم برنامه های و سیاست های آینده کمپانی را به شما بگویم اما خبر های خوبی در راه است.»
 
او همچنین اضافه کرد: «با توجه به افزایش روز به روز علاقه مشتریان ایرانی به خودرو های CUV و SUV، پیش بینی می کنیم که از مدل های "DS 4" و "DS 6" استقبال قابل توجهی شود.»
 
یکی از مدل های رونمایی شده در نمایشگاه خودرو تهران، مدل هاچبک "DS3" بود که در حال حاضر یکی از متفاوت ترین و خاص ترین خودرو های بازار اروپا است.

این در حالی است که بازدید ها از غرفه دی اس در نمایشگاه خودرو تهران بسیار بیشتر از آنچه که پیش بینی می شد بوده است و محصولات متنوع این شرکت مورد توجه و استقبال بسیاری از مردم حاضر در نمایشگاه قرار گرفت./خودروکار/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=114829
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه