میهن صنعت:

خرید قسطی با کمترین قیمت ماشین لباسشویی بست بدون ضامن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  بسیاری از اقشار کم درآمد توان خرید ماشین لباسشویی بست را به صورت نقدی ندارند که بهترین راه حل برای این دسته از افراد خرید قسطی این کالا می‌باشد ولی ممکن است به دلیل نداشتن ضامن به مشکل بر بخورند. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع  امکان خرید اقساطی لباسشویی بست بدون ضامن را فراهم کرده است تا تمامی اقشار جامعه این کالای با کیفیت ایرانی را خریداری کرده و آن را در منزل خود داشته باشند.

ماشین لباسشویی بست ساخت کجاست

ماشین لباسشویی بست از جمله محصولاتی است که در ویترین فروش بسیاری از مغازه‌ها دیده می‌شود. برای بسیاری از افراد که قصد خرید و استفاده از ماشین لباسشویی بست را دارند این پرسش‌ها مطرح می‌شود که ماشین لباسشویی بست ساخت کجاست ؟ آیا ماشین لباسشویی بست خوبه؟ قیمت ماشین لباسشویی بست چقدر است؟

برند بست (Bost) یک برند ایرانی لوازم خانگی و از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب است، علاوه بر بست برندهایی چون اسنوا، دوو و حایر نیز از برندهای گروه صنعتی انتخاب هستند. در سال 1387 خط تولید برند بست با استفاده از تجاربی که از تولید محصولات اسنوا به دست آمده بود آغاز به کار کرد.

کارخانه لوازم خانگی بست در کنار کارخانه اسنوا در شهر اصفهان، شهرک صنعتی مورچه خورت واقع است و محصولات متنوعی از جمله لباسشویی را تولید و به بازار فروش عرضه می‌کند. بنابراین جواب این سوال که ماشین لباسشویی bost ساخت کجاست باید بگوییم که این محصول ساخت ایران است.

هدف از تاسیس و راه ‌اندازی کمپانی بست تولید محصولات با کیفیت در کنار قیمت مناسب است تا تمامی اقشار جامعه بتوانند این محصولات را خریداری و استفاده کنند. به طوری که قیمت ماشین لباسشویی بست از قیمت محصولات مشابه خارجی و حتی بسیاری از برندهای ایرانی چون قیمت ماشین لباسشویی اسنوا کمتر است در نتیجه محصولاتی مقرون به صرفه برای مشتریان هستند.

ماشین لباسشویی بست

کیفیت ماشین لباسشویی بست

بسیاری از افراد پس از اینکه می‌دانند ماشین لباسشویی بوست ساخت کجاست از خرید آن منصرف می‌شوند چرا که به کیفیت تولیدات داخلی اعتماد ندارند ولی برای اینکه بدانند این باور کاملا اشتباه است ما در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و کیفیت ماشین لباسشویی بوست پرداخته‌ایم.

کارخانه بست اصفهان با به کارگیری متخصصین کارآمد و بهره‌گیری از سیزده سال تجربه تولید لوازم خانگی و شناخت کامل نیازهای خانواده‌های ایرانی انواع ماشین لباسشویی و دیگر محصولات آشپزخانه را طراحی و تولید می‌کند. در واقع هدف اصلی کمپانی بست ارائه محصولاتی با بهترین قیمت و بهترین کیفیت است.

در ساخت محصولات بست از جمله لباسشویی‌های آن از همان اصول تولیدات دوو و اسنوا استفاده شده است و از آنجایی که محصولات این برندها از محصولات با کیفیت در بازار هستند بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که کیفیت ماشین لباسشویی بست و دیگر تولیداتش در سطح مناسبی قرار دارد.

ماشین لباسشویی بست در انواع درب از جلو و درب از بالا در گنجایش و رنگبندی‌های متنوع طراحی و تولید می‌شود تا نیازها و سلایق تعداد بالایی از افراد جامعه پوشش داده شود. ماشین لباسشویی‌های بست در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارند به فناوری‌های مختلفی مجهز شده‌اند که می‌توان به پیش شستشو و آبکشی اضافه، هیتر سرامیکی، قابلیت تنظیم دمای آب، تکنولوژی بخارشور، فناوری نانوسیلور جهت باکتری زدایی، غوطه وری در آب جهت جلوگیری از چروک شدن البسه و برنامه‌های شست‌و‌شو متنوع اشاره کرد.

البته مدل‌های مختلف ماشین لباسشویی بست از نظر امکانات و قابلیت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند که سبب تنوع قیمت ماشین لباسشویی بست شده است. توصیه می‌کنیم قبل از استفاده از دستگاه حتما دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی bost را مطالعه کنید تا با نحوه استفاده از ماشین لباسشویی بست و امکانات آن آشنا شوید.

یکی دیگر ویژگی‌های مثبت ماشین لباسشویی‌های بست کم مصرف بودن است، کمترین مصرف انرژی در این لباسشویی‌ها گرید انرژی A است و برخی مدل‌ها حتی دارای برچسب انرژی +++A هستند که یک رکورد فوق العاده است و باعث کاهش مصرف برق تا حد چشمگیری می‌شوند. پایین بودن قیمت ماشین لباسشویی بست در کنار این ویژگی آن را به محصولی کم مصرف، ارزان و اقتصادی تبدیل کرده است و خرید آن برای مشتریان بیش از پیش مقرون به صرفه تمام شود.

کمپانی بست 8 سال پشتیبانی فنی و قطعات و گارانتی طولانی مدت 24 ماهه انتخاب سرویس را برای ماشین لباسشویی‌های خود در نظر گرفته است. انتخاب سرویس در بیشتر شهرهای کشور دارای شعبه‌ها و نمایندگی ماشین لباسشویی بست است در نتیجه خیال مصرف‌ کننده‌گان از بابت خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بست آسوده باشد.

ماشین لباسشویی بست

 نظرات در مورد ماشین لباسشویی بست

ماشین لباسشویی‌های بست از محصولات اقتصادی گروه صنعتی انتخاب هستند و با داشتن امکانات و ویژگی‌هایی مثبت موجب رضایت اکثر مصرف کنندگان شده‌اند. خریداران ماشین لباسشویی بست مواردی چون ظاهر زیبا، صدای کم، برنامه‌های متنوع برای شستشو چون آبکشی شرعی به منظور تطهیر لباس‌ها، نوشته‌های فارسی برنامه‌ها، نصب رایگان، پشتیبانی مناسب و قیمت بسیار مناسب را از مزایای ماشین لباسشویی بست دانسته‌اند.

معایب لباسشویی بست

جهت دانستن معایب لباسشویی بست بهتر است از کسانی که تجربه خرید این محصول را داشته‌اند مشاوره بگیرید و یا نظرات در مورد ماشین لباسشویی بست که در اکثر سایت‌ها به ثبت رسیده است را مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

قیمت ماشین لباسشویی بست در فروشگاه سل

قیمت ماشین لباسشویی بست با توجه به نوع مدل، میزان گنجایش، امکانات و سایر مشخصات فنی تعیین می‌شود. اگر شما خواهان خرید ماشین لباسشویی بست با مناسب‎ترین قیمت بازار هستید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان برای شما است.

فروشگاه اینترنتی سل انواع ماشین لباسشویی برند بست را با قیمت ارزان و گارانتی اصلی به مشتریان عزیز عرضه می‌کند. در سل قیمت ماشین لباسشویی بست 5 کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی بوست ۶ کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی بست 7 کیلویی، قیمت ماشین لباسشویی دوقلو بست همراه با عکس و مشخصات فنی درج شده است تا مشتریان انتخابی مناسب و متناسب با سلیقه و خواسته‌های خود داشته باشند.

اگر قصد خرید دیگر تولیدات این برند را دارید باید بگوییم قیمت تلویزیون بست، یخچال فریزر بست و .. نیز در فروشگاه اینترنتی سل مناسب‌ترین قیمت بازار بوده و از سایر فروشگاه‌های واقعی و مجازی بهتر است.

فروش اقساطی ماشین لباسشویی بست بدون ضامن

بسیاری از اقشار کم درآمد توان خرید ماشین لباسشویی بوست را به صورت نقدی ندارند که بهترین راه حل برای این دسته از افراد خرید قسطی این کالا می‌باشد ولی ممکن است به دلیل نداشتن ضامن به مشکل بر بخورند. فروشگاه اینترنتی سل با در نظر گرفتن این موضوع  امکان خرید اقساطی لباسشویی بست بدون ضامن را فراهم کرده است تا تمامی اقشار جامعه این کالای با کیفیت ایرانی را خریداری کرده و آن را در منزل خود داشته باشند.

جهت اطلاع از شرایط فروش اقساطی ماشین لباسشویی بست بدون ضامن تنها کافی است با کارشناسان سل تماس بگیرید تا راهنمایی‌ها و اطلاعات لازم در این زمینه را به شما بدهند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=226628
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه