«میهن صنعت»:

خرید مستقیم گچ از کارخانه با قیمت باورنکردنی

  باور این‌که 90% خریدهای گچی که انجام داده‌اید را گران خریده‌اید خیلی سخت است اما این اتفاق افتاده است !

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  باور این‌که 90% خریدهای گچی که انجام داده‌اید را گران خریده‌اید خیلی سخت است اما این اتفاق افتاده است !

بله اکثر سازندگان ساختمان و مصالح‌فروشی‌ها و حتی خود شما می‌توانید با رعایت چند نکته ساده خریدهایی به‌مراتب آسان‌تر و ارزان‌تر انجام دهید و نکته مهم اینجاست که شما این روش ساده را نمی‌دانید و عموماً خریدهایی که انجام می‌دهید برای شما مقرون‌به‌صرفه نیست اما نگران نباشید شما تنها نیستید و بسیاری هستند که این روش‌ها را برای خرید ارزان‌تر نمی‌دانند

در ادامه این مقاله می‌خواهیم شمارا با روش‌های خرید گچ از سمنان آشنا کنیم تا خریدهای بعدی شما مقرون‌به‌صرفه تر باشد و به قول کسبه و بازاری‌ها سود در خرید ارزان‌تر است و نه در فروش پس با ما همراه باشید تا راه ارزان‌تر شدن خرید گچ از سمنان را به شما آموزش دهیم.

در این مقاله به نکات زیر خواهیم پرداخت :

  • استان‌های مهم تولیدکننده گچ کدم‌اند ؟
  • چرا خرید گچ سمنان بهترین گزینه است ؟
  • یک گچ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ؟
  • یک حقیقت باورنکردنی در مورد قیمت گچ
  • معرفی یک مرجع عالی برای استعلام و خرید گچ از سمنان

می‌توانیم با اطمینان بگوییم شما با مطالعه و خواندن این مقاله و سرفصل‌های بالا می‌توانید هزینه‌های گچ کار خود را مدیریت و کاهش دهید پس در ادامه همراه ما باشید !

استان‌های تولیدکننده گچ کدم‌اند ؟

مطابق با آخرین آمار وزارت صمت ( وزارت صنعت ، معدن و تجارت ) 5 استان در بهترین رتبه‌های تولید گچ کشور قرار دارند که به شرح ذیل می‌باشد :

استان سمنان با دارا بودن 49 کارخانه فعال در رتبه نخست تولید گچ قرار دارد و پس‌ازآن خراسان رضوی با 45 کارخانه ، اصفهان با 37 کارخانه ، فارس 45 کارخانه و آذربایجان با 20 کارخانه در رتبه‌های بعدی تولید گچ قرار دارند !

گچ تولیدی در هر یک از این استان‌ها با توجه به ویژگی‌های خاکی و آبی و هوایی تفاوت‌هایی دارند ، ویژگی‌هایی که گچ‌ها را از هم متمایز می‌کند میزان سفیدی و نرمی پودر گچ است که باعث خوش کاری و بدکاری گچ و میزان ضایعات آن می‌شود !

چرا خرید گچ سمنان بهترین گزینه است ؟

همان‌طور که گفتیم گچ با توجه به موقعیت استخراجی که دارد ، دارای برخی ویژگی‌ها هستند که می‌توانند مطلوب یا مضر باشند ، به‌طور مثال اگر گچ خوش کار نباشد پس از ساخت ملات گچ و زمان گچ کاری ضایعات بالایی خواهد شدات و باعث افزایش هزینه‌های شما می‌شود و حتی خوش کار و بدکار بودن گچ روی موج‌دار شدن دیوار و سقف بعد از گچ کاری تأثیرگذار خواهد بود و باعث هزینه‌های سربار نقاشی می‌شود

اگر گچ زود گیر باشد در لکه‌گیری‌ها و یا بخش‌هایی از دیوار که گچ کاری کمی نیاز باشد باعث افزایش ضایعات می‌شود که این هم باعث افزایش هزینه‌های شما می‌شود ، با توجه به مواردی که در بالا ذکر کردیم خرید گچ باکیفیت اهمیت زیادی پیدا می‌کند که استان سمنان دارای چنین گچی است .

یک گچ خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد ؟

نخستین ویژگی که خریدار به آن اهمیت می‌دهد سفیدی گچ است که خلوص سنگ گچ و شیوه پخت آن در میزان سفیدی گچ تأثیرگذار است.

اگر سنگ گچ مصرفی در واحد صنعتی دارای خلوص مطلوبی باشد و با سوخت گاز طبیعی و دمای کنترل‌شده پخته شود ، هیچ‌گونه سیاهی و دوده نخواهد داشت.

نرمی گچ نیز فاکتور دیگری است که اهمیت بالایی دارد، اگر محصول نرم‌تر باشد کیفیت بالاتری خواهد داشت که در زمان گیرش ملات تأثیر دارد

هرقدر گچ نرم‌تر باشد گیرایی بالاتری هم دارد

خرید مستقیم گچ از کارخانه با قیمت باورنکردنی

یک حقیقت باورنکردنی در مورد گچ

گچ و استاد گچ کار دو عنصر مهم و تأثیرگذار در میزان هزینه شما در یک پروژه ساختمانی است اگر گچی که خریداری می‌کنید به‌اندازه کافی مرغوب نباشد می‌تواند هزینه‌های گچ کاری شمارا افزایش دهد، هرچند به ازای هر کیسه گچ مبلغ کمتری پرداخت کرده باشید ، زیرا زمان ساخت ملات اگر گیرش سریع داشته باشد قبل از این‌که ملات ساخته‌شده مصرف شود گچ خودش را گرفته و دیگر قابل کار نیست .

درنتیجه ارزان بودن گچ نمی‌تواند تنها ملاک خرید گچ باشد ، حال اگر شانس خوبی نداشته باشید و علاوه بر خرید گچ نامرغوب استاد گچ کار ناوارد هم داشته باشید و با سرعت پایینی گچ کاری کند میزان ضایعات گچ شما به‌طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

معرفی یک مرجع عالی برای خرید گچ از سمنان

همان‌طور که گفتیم گچ سمنان جزء مرغوب‌ترین گچ‌های کشور است ، درنتیجه شکی برای خرید گچ از سمنان باقی نمی‌ماند اما همان‌طور که گفتیم شرکت‌های تولیدکننده گچ زیادی در این استان وجود دارد . حال باید از بین همه این شرکت‌ها ، شرکتی معتبر دارای محصولی مرغوب را انتخاب کنید

کارخانه گچ سیمین سمنان با ظرفیت تولید سالیانه  270000 تن گچ جزء بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گچ کشور به‌حساب می‌آید ، که با رعایت استانداردهای لازم ، گچی سفید و نرم تولید می‌کند که گیرش مطلوبی دارد و می‌تواند در کاهش هزینه‌های شما تأثیرگذار باشد.

ازجمله محصولات تولیدی این شرکت می‌توان گچ ساختمانی ، گچ میکرونیزه ، گچ سیوا ، گچ سیوا پاششی ، گچ ساتن ، گچ توچال و گچ گیپتون را نام برد.

جهت استعلام قیمت و خرید گچ سمنان از این شرکت بر روی خرید گچ کلیک کنید .

خرید مستقیم گچ از کارخانه با قیمت باورنکردنی

جمع‌بندی :

در این بخش به‌صورت مختصر به عوامل تأثیرگذار در هزینه‌های تمام‌شده پروژه گچ کاری ساختمان خواهیم پرداخت که به‌صورت موردی 3 مورد است :

  • خرید گچ بدون واسطه و مستقیم از کارخانه
  • خرید گچ مرغوب و باکیفیت که هم سفید باشد و هم آن‌قدر نرم باشد که زمان گیرش مطلوبی داشته باشد
  • انتخاب استاد گچ کار حرفه‌ای تا بتوان میزان ضایعات گچ را به حداقل رساند

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=230366
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه