مدیرعامل شركت زامیاد خبر داد:

خط تولید خودروهای تجاری در ارومیه راه اندازی می شود

مدیرعامل شركت زامیاد از همكاری این شركت با شرکت آذر محرکه ارومیه، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و گروه خودروسازی سایپا برای راه‌اندازی خط تولید خودروهای تجاری در ارومیه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مدیرعامل شركت زامیاد از همكاری این شركت با شرکت آذر محرکه ارومیه، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و گروه خودروسازی سایپا برای راه‌اندازی خط تولید خودروهای تجاری در ارومیه خبر داد.

 سید محسن مرتضوی در گفت و گویی ضمن اعلام خبر فوق افزود: راه اندازی خط تولید خودروهای تجاری در ارومیه با ایجاد زیرساخت های لازم و با هدف انتقال دانش، تجربه و تكنولوژی ساخت انواع خودروهای تجاری سبك به این شهر بزرگ می باشد.

وی با اشاره به اینكه “آذربایجان غربی” یکی از استان های با بیشترین تراکم خودرو نسبت به جمعیت محسوب می شود، تاكید كرد: این اقدام همزمان می تواند با ایجاد فرصت های اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه، حمایت از بخش خصوصی و افزایش سهم این استان از تولید ناخالص کشور را در پی داشته باشد.

به گفته مدیرعامل زامیاد، طبق توافق صورت پذیرفته، قرار است انواع خودرو تجاری سبك در این سایت خودروسازی تولید گردد.

گفتنی است، شركت زامیاد به عنوان بزرگترین شركت تجاری ساز كشور در شش ماهه نخست سال جاری در حوزه های مختلف علی الخصوص: تولید، فروش و توسعه محصول، عملكردی كم نظیر در بین شركت های تولیدكننده خودرو از خود برجای گذاشته است و همین امر نیز موجب ترغیب شركت های مختلف صنعتی برای همكاری های فیمابین با این شركت گردیده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=254314
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه