میهن صنعت :

خودروسازان خود را با بنزین پاک هماهنگ کنند

میهن صنعت : مدیرشرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران با بیان اینکه بنزین پاک تامین و به تهران منتقل شده است گفت:خودروسازان باید تولیدات خود را با این نوع سوخت هماهنگ کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، حسن باقریان روزچهارشنبه در پاسخ به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوروسازها شرط تولید خودرو با فنآوری بنزین یورو 4 را تولید این نوع بنزین توسط پالایشگاه ها عنوان می کردند.

وی افزود: این اظهارات درحالی صورت می گرفت که شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی از آمادگی برای تولید بنزین یورو4 خبر می داد.

باقریان افزود: پالایشگاه ها تعهد خود را به انجام رسانده و بنزین پاک تولید کرده اند و اکنون نوبت خودرو ساز ها است.

وی بیان کرد: به نظر می رسد تولید کنندگان خودرو مشکل دارند و نمی توانند خود را با این نوع سوخت هماهنگ کنند.

مدیر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران اظهار کرد: بنزین یورو چهار برای خودرو های با فنآوری های قدیمی تر ایجاد مشکل خواهد کرد بنابراین خودرو سازها باید هرچه زودتر برای اصلاح فنآوری تولید اقدام کنند.

باقریان با تاکید بر این مطلب که خودرو سازها باید به سمت تولید خودروی با فنآوری های جدید بروند گفت:وزارت نفت در این زمینه جلو افتاده است دیگران هم باید خود را هماهنگ سازند.

وی افزود: انتقال روزانه بنزین پاک از پالایشگاه اراک به تهران این امکان را بوجود آورده تا بنزین یورو 2 دیگر در تهران و کرج مورد استفاده قرار نگیرد.

باقریان در خصوص یورو 4 بودن بنزین پاک نیز گفت:بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داریم این بنزین در آزمایشگاهی در آلمان تایید شده که تمام فاکتورهای لازم یورو4 را دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=43898
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه