«میهن صنعت» گزارش می دهد:

خودروی پررمز و راز DS در راه چین!

برند لوکس DS که به عنوان برند برتر گروه خودروسازی پی اس ای شناخته می شود، تیزری از خودروی کانسپت پر رمز و راز خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برند لوکس DS که به عنوان برند برتر گروه خودروسازی پی اس ای شناخته می شود، تیزری از خودروی کانسپت پر رمز و راز خود منتشر کرد.

در تصاویر منتشر شده توسط این کمپانی فرانسوی تنها می توان چرخ های بزرگ آلیاژی خودروی مفهومی دی اس را مشاهده کرد و امکانات و دیگر ویژگی های ظاهری این محصول جذاب پی اس ای در هاله ای از ابهام قرار دارد.

اگرچه، در تیزری که توسط مدیر طراحان این کمپانی پرآوازه در اینستاگرام منتشر شد می توان نشان "DS Performance" را مشاهده کرد.

بنا به اعلام مدیر طراحان برند خوش نام دی اس، این محصول جدید یک خودروی کاملا الکتریکی است که از فناوری های پیشرفته بهره برده و در واقع نماد زبان طراحی آینده این برند است.

 علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزییات فنی و دیگر امکانات این خودرو مفهومی تا رونمایی آن در نمایشگاه پکن در اواخر ماه آپریل منتظر بمانند.

 با توجه به استقبال بی نظیر بازار چین از خودروهای الکتریکی، این برند فرانسوی قصد دارد تا با رونمایی از این خودروی خود در نمایشگاه پکن، آن را برای ورود به بازار این کشور آماده کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=150871
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه