میهن صنعت :

خودروی ژاپنی پریوس دارای ۵ ستاره ایمنی

موسسه IIHS که در سال 1595 تاسیس شده و به عنوان یکی از معتبر ترین و سختگیرانه ترین موسسات در زمینه تست و بررسی ایمنی خودروها در تصادفات فعالیت می کند، هر سال به بررسی ایمنی معروف ترین خودروها و امتیاز دهی به آنها می پردازد و برای برنده این تست امتیاز Top S

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در آخرین تست انجام شده توسط این موسسه، پرفروش ترین خودروی هیبریدی دنیا، تویوتا پریوس توانست با عملکرد خوب سیستم  پیشگیری از تصادفات خود، برنده تست Top Safety Pick +  این موسسه شود.

در تست های انجام شده، تویوتا پریوس با پشت سر گذاشتن هر ۵ مرحله تست تصادف موفق به کسب امتیاز "خوب" از این موسسه شد.

پریوس ۲۰۱۶ با ارتقاء مشخصات ایمنی به نسبت مدل پیشین خود توانسته به بالاترین سطح ایمنی دست یابد و نتایج نشان می دهد که در تصادفات واقعی نیز ریسک صدمات وارده بسیار پایین خواهد بود.

همچنین پریوس در مدل جدید خود توانسته امتیاز فوق العاده " Superior" در سیستم پیشگیری از تصادفات از روبرو را برای خود رقم بزند تا شاهد بهبود این امتیاز نیز به نسبت نسل پیشین پریوس باشیم.

بخشی از این امتیازات به لطف بهره مندی پریوس ۲۰۱۶ از سیستم های ایمنی پیشرفته مانند سیستم پیشگیری از تصادف با تشخیص عابر پیاده، سیستم کمک به هدایت خودرو بین خطوط و دیگر سیستم های ایمنی موجود در این خودرو کسب شده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=98073
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه