میهن صنعت :

خوش آمدگویی تهرانی ها به تازه وارد میتسوبیشی در ایران

شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران از نسخه نیوفیس ASX رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران از نسخه نیوفیس ASX رونمایی کرد. این مراسم در شرکت آرین موتور با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت برگزار شد. علی شکوهی مدیربازاریابی گروه آرین موتور در این مراسم از تصمیم این شرکت مبنی بر تولید محصولات میتسوبیشی در ایران تا یکسال آینده خبر داد. وی گفت: مدیران آرین موتور تمایل بسیار زیادی برای تولید محصولات میتسوبیشی در ایران دارند اما تا زمانی که تحولات و تغییرات در کاخ سفید و بحث تحریم‌ها نهایی نشود نمی‌توان تصمیم نهایی را در خصوص این موضوع گرفت. به همین خاطر امکان دارد تا یکسال آینده تصمیم گیری برای این موضوع نهایی شود.

اما در این مراسم از خودروی فیس لیفت ASX رونمایی شد. خودرویی جزو اولین محصولات وارد شده میتسوبیشی به ایران بوده و از استقبال بسیار چشمگیری در این چندسال اخیر در بازار روبرو بوده است. میتسوبیشی ASX یک کراس اوور است که رقیبان بسیار زیاد در بازار ایران دارد. نسخه جدید ASX فعلا قرار است به صورت فول آپشن وارد کشور شود. یعنی آرین موتور تصمیم دارد تیپ4 این کراس اوور ژاپنی را فعلا وارد بازار کند. خودرویی که از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی در سطح بالایی قرار دارد. میتسوبیشی ASX دارای پیشرانه 4سیلندر 2لیتری‌ 16سوپاپ است. این پیشرانه قادر به تولید 147 اسب بخار قدرت در 6000 دوربردقیقه است. شتاب صفرتاصد ASX با بهرمندی از جعبه دنده CVT 9.5 ثانیه به ثبت رسیده است. همچنین شما می‌توانید برای تعویض دنده از پدال‌های پشت فرمان استفاده کنید.

 

ASX مجهز به 7کیسه هوا، سیستم ایموبلایزر، سیستم ضد سرقت، رینگ آلومینیومی 18 اینچ، تهویه اتوماتیک، کروزکنترل، دوربین عقب، گرمکن شیشه عقب، سیستم ورود بدون سوئیچ (Keyless) با قابلیت استارت دکمه‌ای، سنسور باران، سنسور پارک، سقف پانوراما، سیستم شستشوی چراغ‌های جلو، روکش چرم صندلی، گرمکن صندلی راننده و سرنشین جلو، سیستم صوتی با4اسپیکر و 2تویتر، صفحه نمایش 7اینچی رنگی و چراغ‌های زنون، سیستم ضدقفل ABS، کنترل فعال پایداریASC، کنترل کششTCL، ترمز کمکی هنگام حرکت در سطوح شیب دارHSA و سیستم توزیع الکترونیکی ترمزEBD است. البته این موارد تنها بخشی از تجهیزات رفاهی و ایمنی مورد استفاده در این شاسی بلند به حساب می‌آید.

اما در خصوص طراحی نسخه فیس لیفت ASX باید گفت، ظاهر این خودرو اسپرت‌تر از مدل قبلی شده است. جلو پنجره جدید، زه دور چراغ‌های جلو ، مه شکن‌ها، آینه‌های جانبی، چراغ‌های عقب و رینگ‌های اسپرت جدید بخشی از قسمت‌هایی هستند که در ASXجدید تغییر داشته‌اند.

قیمت

آرین موتور قرار است ASX فیس لیفت را با قیمت 171میلیون و 900 هزار تومان بفروش برساند. البته غلامرضا مزینانی مدیر فروش آرین موتور در خصوص فروش شرایطی این خودرو نیز گفت: ما ASX را به صورت اقساط 12 ماهه و بدون بهره نیز بفروش می‌رسانیم. همچنین مشتریانی که از قبل این نسخه را سفارش داده بودند حداقل تا پایان آذر و حداکثر تا اوایل دی ماه خودروی خود را تحویل خواهند گرفت. ضمن آنکه مشتریانی که از هفته آینده این محصول را ثبت نام کنند، بهمن ماه خودروهایشان تحویل داده خواهد شد.

علی شکوهی نیز در خصوص خدمات پس از فروش گفت: تعداد نمایندگی‌های ما در سراسر کشور به 30 مرکز افزایش پیدا کرده است. ما از نظر تأمین قطعات مشکلی نداریم و برای قطعات ASX جدید، قبل از ورود به بازار قطعات یدکی این خودرو را سفارش داده‌ایم. وی همچنین افزود: هدف فروش و بازاریابی ما، رسیدن به سهم 10 درصدی از کل بازار کراس اوورهای کشور است./جوان خودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=101029
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه