«میهن صنعت» گزارش می دهد:

محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش گذاشته می شوند که البته پیش از این، در نمایشگاه های خودرو تهران، اصفهان و شیراز نیز حضور پیدا کرده بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»، محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش گذاشته می شوند که البته پیش از این، در نمایشگاه های خودرو تهران، اصفهان و شیراز نیز حضور پیدا کرده بود. این شرکت یکی از رقیبان اصلی بازار خودروهای تجاری محسوب می شود که با رونمایی از کشنده جدید دافران H7 و امکان تست آن برای علاقه مندان در شهر آفتاب سر و صدای زیای به پا کرد.

یست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد از روز نهم شهریور 1401 آغاز می‌شود و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می توانند از محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد از ساعت 16 الی 22 بازدید کنند.

چند ویژگی جذاب دافران H7 شایان دیزل که بهتر است بدانید

درباره شایان دیزل

محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

شایان دیزل در سال 1395 تاسیس شده اما به پشتوانه نیم قرن تجربه در صنعت خودرو کشور پا به عرصه گذاشته و تمام  تلاش خود را در بخش بهبود خدمات رسانی و معرفی محصولات جدید به کار گرفته و در همین راستا قرار است دو محصول تا پایان سال روانه بازار شوند و از طرفی تعداد نمایندگی های این شرکت برای خدمات دهی بهتر به مشتریان در سراسر کشور رو به افزایش است.

محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

براساس گزارش اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، شایان دیزل با کسب عنوان بالاترین سطح تولید خودروهای کار و تجاری موفق شده تا نام خود را در این بازار تثبیت کند و به یکی از رقیبان اصلی تبدیل شود.

کارخانه دیزل در منطقه آزاد اقتصادی شیراز قرار گرفته که در حرکت چرخ تولید و اشتغال این استان نقش به سزایی داشته و در آینده ای نزدیک قرار است تا فاز دوم کارخانه شایان دیزل به بهره برداری برسد.

آشنایی با کشنده پر آپشن شایان دیزل !

محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو مشهد

کشنده دافران H7 شایان دیزل یکی از محصولاتی است که در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب مورد توجه قرار گرفت و تجربه تست آن برای علاقه مندان جالب توجه بود. آن طور که مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است، دافران H7 تنها محصول تجاری تولید داخل بوده که در حال حاضر تمامی استانداردهای ۸۵گانه را پاس کرده است.

این کشنده از یک موتور 6 سیلندر توربو دیزل بهره برده که قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت و گشتاور 2230 نیوتون متر است. این کشنده دارای گیربکس ZF Traxon (دوازده دنده جلو و چهار دنده عقب) بوده که رانندگان می توانند دو حالت دستی و اتوماتیک را انتخاب کنند.

استاندارد آلودگی این مدل یورو 5 EEV بوده که مخزن اد بلو و سوخت آن به ترتیب 1200 و 60 لیتر است. تجهیزات ایمنی دافران H7 شامل ترمز ضد قفل ABS مجهز به توزیع نیروی ترمز بروی چرخها EBD، سیستم ترمز هوشمند اضطراری پیشرفته (AEBS)، سیستم ضد لغزش ASR، سیستم الکترونیکی کنترل پایداری ESC، کنترل فرمان پذیری خودرو حین ترمز EBS، دستیار حرکت در سربایی HSA، شیرها و سیستم الکترونیکی ترمز WABCO، مجهز به ترمز تریلر دستی، مخازن باد آلومینیومی، ریتاردر موتور دو زمانه مجهز به سیستم خفه کن موتور می شود.

امکانات این مدل به این جا ختم نمی شود و به دلیل برخورداری از کروز کنترل، دی لایت، آینه های گرمکن دار برقی، شیشه بالابر مجهز به پاور ویندوز، بوق درون شهری و برون شهری از آن به عنوان کشنده پر آپشن شایان دیزل یاد می شود. از طرفی امکان سفارش سیستم ADR برای حمل کالای خطرناک و PTO (بغل گیر گیربکس) به وجود آمده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودروی مشهد از روز نهم شهریور 1401 آغاز می‌شود و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده محصولات دافران شایان دیزل در نمایشگاه خودرو  مشهد از ساعت 16 تا 22 به محل دائمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد مراجعه کنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=251157
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه