معاون سیمای رسانه ملی؛

در مجموعه صنعت کشور اتفاقات بسیار خوبی را شاهد هستیم

معاون سیما سازمان صدا و سیما در جلسه قرارگاه رونق تولید که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: سازمان صدا و سیما از ابتدای امسال تصمیم گرفته است تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ای خود اعم از شبکه های ملی، شبکه های استانی و حتی برون مرزی را در راستای حمایت از رونق تولید به کار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مرتضی میرباقری افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت از جایگاه ویژه ای در این رویکرد برخوردار بوده و خوشبختانه همکاری های خوبی نیز در این راستا شکل گرفته است.

وی ادامه داد: البته این موضوع مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری و تاکید ایشان است که باید تمامی ظرفیتهای ممکن برای حمایت و رونق تولید در سطح کشور به کار بسته شود.

میرباقری تصریح کرد: امروز کشور به لحاظ اقتصادی در شرایط ویژه ای قرار دارد و دشمن از هیچ نوع محدودیتی فروگذار نمی کند.

معاون سیمای رسانه ملی خاطر نشان کرد: با لطف خداوند در حال عبور از گردنه های بسیار سخت هستیم و این برخلاف تمامی تصورات دشمنان است.

میرباقری گفت‌: در مجموعه صنعت کشور اتفاقات بسیار خوبی را شاهد هستیم و این اقدامات بزرگ باید با یک پیوست رسانه‌ای به اطلاع دقیق مردم برسد.

وی افزود: ضرورت دارد در شرایط کنونی اقدامات مثبت صورت گرفته شناسایی و مورد رصد قرار گیرند و به درستی به مردم اعلام شوند تا به نشاط اجتماعی کمک نماید.

معاون سیمای رسانه ملی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت تصمیمات قرارگاه رونق تولید، همه قابلیت های رسانه ای صدا و سیما در اختیار این قرارگاه و دستگاه های عضور آن است تا گام های برداشته شده برای تحقق اهداف رونق تولید را به بهترین شکل ممکن معرفی نماید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189379
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه