مدیرکل استاندارد استان تهران:

دستور نظارت جدی بر ایمن‌سازی بناها در پایتخت

مدیر کل استاندارد استان تهران از دستور نظارت جدی بر ایمن‌سازی بناها در پایتخت بر اساس تفاهم‌نامه‌ای پنج جانبه در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمودرضا طاهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه پنج جانبه میان اداره کل استاندارد استان تهران، شهرداری، سازمان نظام مهندسی و دو انجمن صنفی از صنعت ساختمان، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه بر ساختمان‌سازی در تهران نظارت جدی می‌شود و با هم‌افزایی و هماهنگی میان نهادهای متولی و نظارتی دولتی، صنفی، عمومی و غیردولتی در حوزه صنعت ساختمان، ایمن‌سازی بناها با اعمال نظارت جدی و چند وجهی دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این تفاهم‌نامه پنج جانبه با هدف افزایش و گسترش آموزش، آگاهی بخشی عمومی و فرهنگ‌سازی به منظور ساخت و ساز ایمن و نیز استانداردسازی مصالح پایه و اصلی سازه‌ای و اعمال کنترل‌های لازم منعقد شده‌اند.

مدیرکل استاندارد استان تهران هماهنگی ارگان‌های متولی و مرتبط را برای هموار کردن مسیر استاندارد و ایمن‌سازی بناها، لازم و ضروری دانست و بیان کرد: مسئولان سازمان نظام مهندسی تاکید داشتند که با تمام قوا و امکانات در این مسیر حرکت خواهند کرد و مسئولان مرتبط در شهرداری تهران نیز با تاکید بر استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد خواستار همکاری کلیه دستگاه‌های مربوط به این مسئله شدند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=149532
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه