«میهن صنعت»:

دو آپشن جدید ایکس 55 پرو/ قابلیت شارژ وایرلس گوشی و 6 ایربگ

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ایکس 55 پرو IE به عنوان جدیدترین کراس اور ام وی ام از این پس با دو آپشن جدید به بازار ارائه خواهد شد. این دو آپشن جدید یعنی قابلیت شارژ وایرلس گوشی هوشمند و افزایش تعداد ایربگ‌ها از 4 به 6  در اصل به منظور افزایش ایمنی خودرو و رفاه بیشتر راننده و سرنشینان و در راستای رویکرد جدید ام وی ام برای ارائه محصولات به‌روز و با کیفیت بر اساس نیاز و سلیقه مردم ایران به ایکس 55 پرو اضافه‌شده‌اند.

ایکس 55 پرو به عنوان جدیدترین محصول برند ام وی ام از بهار سال جاری پا به خیابان‌ها و جاده‌های ایران گذاشته‌است؛ کراس اوری با ظاهر زیبا و به‌روز، شتاب بالا، تجربه رانندگی جذاب و قیمت مناسب که توانسته خیلی زود جای خودش را در بازار ایران باز کند.

این کراس اور مدرن با بهره بردن از قلب یک و نیم لیتری توربو شارژ با قابلیت تولید 156 اسب بخار توان و 230 نیوتن متر گشتاور سوار بر گیربکس CVT9  در حالت رانندگی اسپرت توانایی این را دارد که شتاب صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای را در اختیار سرنشین خود قرار ‌دهد و از این جهت خودرویی شایان توجه در بازار ایران به حساب آید.

کراس اور مدرن ام وی ام به عنوان یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای موجود در بازار ایران دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 بوده و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.1 لیتر است. با این‌حال شتاب و تجربه رانندگی هیجان‌انگیز، تمام ماجرای ایکس 55 پرو نیست. طراحی مدرن بر پایه جلو پنجره کهکشانی، چراغ‌ها و خطوط مدرن روی بدنه در کنار امکاناتی نظیر  سیستم کنترل پایداری، دوربین 360 درجه، نورپردازی چند رنگ داخلی، مانیتور 25/10 اینچ لمسی  و تعویض دنده برقی این کراس اور را به انتخابی جذاب برای ایرانیان تبدیل کرده است. حالا ام وی ام قصد دارد با اضافه کردن این دو آپشن جدید به کراس اور محبوبش، آن را از حیث امکانات به روزرسانی کند.

 

برند ام وی ام به عنوان یکی از قدیمی‌ترین برندهای حاضر در صنعت خودرو ایران در سال‌های گذشته رویه خود را به سمت تولید محصولات جوان‌پسند و تکنولوژی محور سوق داده و در همین راستا کراس اورهایی مانند ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو را روانه بازار ایران کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=255643
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه