بازدیدکنندگان در حاشیه نمایشگاه داخلی سازی محصولات بهمن:

دیگنیتی و فیدلیتی به خودروهای پر فروش تبدیل می شوند

بازدید کنندگان در حاشیه نمایش دستاوردهای گروه بهمن معتقد هستند؛ تولید دو خودروی جدید که با نام های دیگنیتی و فیدلیتی قرار است به زودی به بازار عرضه شوند، جزو تولیدات قابل تقدیر است و بطور حتم به خودروهای پرفروش تبدیل خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بازدید کنندگان در حاشیه نمایش دستاوردهای گروه بهمن معتقد هستند؛ تولید دو خودروی جدید گروه بهمن که با نام های دیگنیتی و فیدلیتی قرار است به زودی به بازار عرضه شوند، جزو تولیدات قابل تقدیر این گروه خودروسازی است و بطور حتم به خودروهای پر فروش تبدیل خواهند شد.

نمایشگاه داخلی سازی محصولات گروه بهمن به منظور توسعه زنجیره تامین قطعات خودروهای سواری و تجاری در حالی امروز به پایان می رسد که  طیف گسترده ای از قطعات محصولات بهمن در آن به نمایش در آمده است.
 
کوهنورد مدیر ارتباطات سازه گستر سایپا در حاشیه نمایشگاه بومی سازی قطعات محصولات بهمن گفت: گروه بهمن یک خودروساز موفق بخش خصوصی است و برنامه داخلی سازی و استفاده از پتانسیل قطعه سازان توسط اینمجموعه سبب ارتقاء صنعت خودرو می گردد.
 
وی با تاکید بر اینکه بیشتر قطعات الکترونیکی و پلیمری مورد نیاز صنعت خودرو در کشور تولید می شود و می تواند امتیاز مثبتی برای خودروسازی بهمن به شمار آید، بیان داشت: با توجه به اینکه کیفیت و خدمات برای خودروهای گروه بهمن توانسته است رضایت مشتریان را بدست آورد، تولید و عرضه دو خودروی جدید جزو تولیدات قابل تقدیر گروه بهمن محسوب می شود و فکر می کنم به خودروهای پر فروش تبدیل شوند.
 

رویکرد گروه بهمن جای تقدیر و تشکر دارد

 
جعفر نصیری مدیر عامل شرکت نصیر لوازم در حاشیه این نمایشگاه گفت: با توجه به اینکه یک بخش خصوصی سکان دار گروه بهمن را عهده دار شده است، از این رو کیفیت تولیدات و خدمات پس از فروش مشتریان در اولویت قرار گرفته است.
 
وی به انتخاب گروه بهمن برای تولید دو خودروی دیگنیتی و فیدلیتی اشاره کرد و افزود: موضوعی که برای خودم جالب بود اینکه خودرویی را که انتخاب کردند جذابیت های منحصر به فردی دارد و مشتریان را به سمت خودش جذب می کند.
 
نصیری بیان داشت: با توجه به اینکه مالکان گروه بهمن خود جز بزرگترین تولید کنندگان قطعه سازی به شمار می آیند، سیاست داخلی سازی را در دستور کار قرار دادند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
 
وی با ابراز امیدواری از تحقق اهداف گروه بهمن با سیاست مدیریت جدید این مجموعه خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که  گروه بهمن در آینده نسبت به سایر خودروسازی ها از رشد قابل توجهی برخوردار شود.
 

آینده درخشان گروه بهمن در تولید خودرو

 
علی قارداشی مدیر فروش شرکتی گروه خودروسازی سایپا نیز در حاشیه نمایشگاه مذکور گفت: با توجه به سیاست های قابل تقدیر گروه بهمن، بطور حتم آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت، چرا که گروه بهمن اهداف داخلی سازی را دنبال و تلاش می کند تا میزان وابستگی اش را به خارج کاهش دهد.
 
وی در ادامه افزود: در صورت لغو تحریم ها دسترسی تولید کنندگان به مواد اولیه آسان تر می شود؛ حتی اگر این تحریم ها لغو نشود، قطعه سازان و خودروسازان در داخل کشور این توانایی را دارند که قطعات و خودروهای با کیفیت تولید کنند.
 

اعلام ظرفیت قطعه سازان در امر داخلی سازی

 
بهرام طیبی مدیر عامل شرکت پل آستارا صنعت تصریح کرد: با سابقه دیرینه و کارنامه درخشان گروه بهمن، برگزاری این نمایشگاه قابل تحسین و صد درصد تاثیر گذار است.طیبی به عنوان متخصص در امر تولید قطعات نمایش داده شده در نمایشگاه اعلام آمادگی کرد و گفت: خودروی دیگنیتی بسیار زیبا و مد روز است که در تولید آن از ظرفیت قطعه سازان داخلی استفاده خواهد شد.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=207020
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه