میهن صنعت :

رئیس جمهور به سرپل ذهاب رفت

رئیس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت به استان کرمانشاه رفت تا ضمن بازدید از پروژه‌های راکد و تعطیل این استان، تصمیمات لازم را برای شکوفایی کرمانشاه بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ‌که صبح امروز در قالب بیست و هشتمین سفر استانی از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد استان کرمانشاه شد، در نخستین برنامه برنامه سفر استانی بعد از مراسم استقبال و حضور در جمع خبرنگاران، عازم شهر سرپل‌ذهاب شد.

سفر رئیس جمهور به سرپل ذهاب

آیت‌الله ‌رئیسی‌ در نخستین برنامه سفر استانی خود به استان کرمانشاه،‌ با همراهی جمعی از اعضای هیئت دولت و آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار وارد سرپل ذهاب شد.‌

‌‌رئیس جمهور کشورمان قرار است با مردم قهرمان، مقاوم و صبور سرپل ذهاب در جوار بقعه احمد ابن اسحاق (ره) دیدار کند و پس از آن از مناطق زلزله‌زده و بازدید و در جریان آخرین وضعیت بازسازی منطقه قرار گیرد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ‌و برخی از اعضای هیئت دولت صبح امروز در قالب بیست و هشتمین سفر استانی از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال‌ آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه ‌قرار گرفت.

دیدار با اقشار مختلف مردم سرپل ذهاب و کرمانشاه، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری، دیدار با علما،‌ و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به کرمانشاه خواهد بود.

آیت الله رئیسی را در این سفر وزرای کشور، جهادکشاورزی، نیرو، آموزش و پرورش، گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی همراهی می‌کنند./تسنیم

انتهای پیام /

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=247492
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه