از سوی یک شرکت فرانسوی انجام شد؛

راه اندازی اولین صندوق اروپایی سرمایه‌گذاری در بیت کوین

یک شرکت فرانسوی اقدام به راه اندازی اولین صندوق سرمایه گذاری در بیت کوین با هدف کاهش ریسک و ایجاد یک فضای امن در ارز رمزنگار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی؛ فایننشال تایمز نوشت: TOBAM، شرکت فرانسوی مدیریت سرمایه یک صندوق سرمایه گذای در سهام را با بیت کوین راه اندازی کرده تا یک روش جایگزین سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که به دنبال هدایت کردن دارایی خود در مسیر بیت کوین هستند، باشد. به گفته این شرکت فرانسوی، این صندوق غیردولتی است و طبق قوانین داخلی TOBAM نظارت می شود.  

مکانیزم صندوق بیت کوین TOBAM نسبت به بورس کالا «شیکاگو» آمریکا که قصد دارد تا بیت کوین را در معاملات آتی خود قرار دهد، جلوتر است. اولین صندوق اروپایی سرمایه گذاری در بیت کوین قصد دارد تا مدیریت فناوری فورک های بلاک چین را ادغام کند و با انجام یکسری اقدامات به کاهش ریسک های ضرر و سرقت در بیت کوین منجر شود.

همچنین زمانی که بیت کوین با نوسان روبرو شود یکی از اهداف این صندوق فرانسوی دادن پیشنهادهای متنوع به سرمایه گذاران است. در حال حاضر، شرکت TOBAM به مدیریت تقریبا ۹ میلیارد دلار دارایی سهام و درآمد ثابت می پردازد./مهر/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=139426
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه