میهن صنعت گزارش می دهد؛

راه اندازی مجدد ایستگاه سوپرشارژر نامحدود توسط تسلا

این اقدام تسلا در راستای برنامه بازگشت مشتری این کمپانی است که بر اساس این برنامه، ایستگاه سوپرشارژر نا محدود برای افزایش انگیزه خریداران دوباره راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تسلا پروژه سوپرشارژر خود را برای خودروهای فروخته شده در سال جاری مجدداً راه اندازی کرد

این کمپانی پروژه سوپرشارژر خود را در اوایل سال متوقف و دلیل این اقدام  خود را کسب تجربه بیشتر اعلام نمود. این نوع روش کسب درآمد که به سرمایه گذاری بر روی گسترش شبکه شارژ کمک خواهد کرد با عنوان مدل 3 معرفی می شود.

این اقدام تسلا در راستای "برنامه بازگشت مشتری" کمپانی تسلا است و شامل راه اندازی مجدد ایستگاه سوپرشارژر نامحدود برای افزایش انگیزه خریداران می باشد.

شرکت تسلا اعلام کرد: «طبق نظرات خریداران، ایستگاه های سوپرشارژر رایگان و نامحدود از جمله عواملی است که موجب می شود دوستان خود را برای خرید اتومبیل های تسلا تشویق کنید؛ بنابراین ما اقدام به راه اندازی "برنامه بازگشت مشتری" برای مدل های S و X کرده ایم و به صورت دوره ای اقدام به روز رسانی آن خواهیم کرد.»

هم چنین این کمپانی افزود: «از این پس صاحبان فعلی خودرو قادر خواهند بود تا کدهای معرفی خود را با 5 نفر از دوستانشان به اشتراک بگذارند. همچنین تمامی افرادی که مدل X و S را خریداری می کنند از این پس، سوپرشارژرهای رایگان و نامحدود دریافت خواهند کرد. »

 

برنامه بازگشت مشتریان (referral program)  در تسلا استفاده شده و به کمک آن  مشتریان تسلا می‌توانند با معرفی دوستی که می‌خواهد ماشین بخرد، 1,000 دلار پاداش به همراه یک بلیط برای شرکت در قرعه‌کشی رویدادهای ویژه تسلا مانند رونمایی از خودروی سال آینده، دریافت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=122865
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه