میهن صنعت:

رباتهای جالب نمایشگاه «ایفا» را ببینید/ از ربات نظافتچی تا باربر

در نمایشگاه فناوری «ایفا ۲۰۱۸» که در برلین برگزار شده، ربات های متعددی توجه بازدیدکنندگان و کارشناسان را به خود جلب کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، درنمایشگاه IFA۲۰۱۸ربات های متعددی به نمایش درآمدند. جاروبرقی های رباتیک D۴  Connected و D۶Connected متعلق به شرکت Neato از جمله ربات های های جالب این نمایشگاه بوده اند. این ربات ها می توانند خانه کاربر را به طور خودکار تمیز کنند. نسخه جدید این ربات ها به نام D۷ Connected می تواند قسمت خاصی از خانه را برای پاکسازی هدف بگیرد.

شرکت ال جی نیز  اگزواسکلتون CLOi SuitBot را ارائه کرد. می توان در حالت های نشسته و ایستاده از آن استفاده کرد. این ربات مجهز به هوش مصنوعی است می تواند قابلیت تحمل بار را تحلیل کند.

دیگر ربات پرطرفدار این نمایشگاه UBTech Alpha Mini  است. تولید کنندگان ربات آن را یک همراه هوشمند نامیده اند. علاوه برآن  شرکت UBTech ربات های کوچکی ساخته که فوتبال بازی می کنند و حتی در نمایشگاه نیز با یکدیگر مسابقه دادند.

 از دیگر ربات های جالب حاضر در نمایشگاه، Segway Loomoاست که می توان روی آن ایستاد و به اطراف تردد کرد. علاوه بر آن ربات می تواند به طور خودکار حرکت کند./ مهر

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=160032
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه