میهن صنعت:

رتبه نخست MVM X22 PRO در فهرست رتبه بندی ضریب اطمینان J. D. Power

J.D. Power اخیرا گزارشی(VDS) مبتنی بر ضریب اطمینان خودروهای چینی در سال 2021 منتشر کرد. از این میان، X22 PRO با برتری مطلق در رتبه اول فهرست کراس اوورها با برند چینی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  J.D. Power اخیرا گزارشی(VDS) مبتنی بر ضریب اطمینان خودروهای چینی در سال 2021 منتشر کرد. از این میان، X22 PRO با برتری مطلق در رتبه اول فهرست کراس اوورها با برند چینی قرار گرفت.

J.D. Power مطالعه ضریب اطمینان خودروهای چینی (VDS) را در سال 2010 را با هدف تحقیق در مورد مشکلات کیفی رخ داده در یک بازه زمانی 6 ماه در خودروهایی با زمان مالکیت 13 تا 48 ماه آغاز کرد. امتیاز ضریب اطمینان خودرو با تعداد مشکلات پیش آمده بین هر صد وسیله نقلیه (PP100) محاسبه می شود و هر چه امتیاز PP100 کمتر باشد، متعاقبا مشکل کمتر بوده و نشان دهنده کیفیت بالاتر خودرو است.

رتبه نخست MVM X22 PRO در فهرست رتبه بندی ضریب اطمینان J. D. Power

در این ارزیابی، X22 PRO با امتیاز عالی 103 از PP100 در رتبه اول از بین خودروهای کراس اوور برندهای چینی قرار گرفت. میانگین امتیاز کراس اوورهای برند چینی با 143از PP100 است. امتیاز X22 PRO بسیار فراتر از رقبای هم رده خود است و این نشان دهنده کیفیت فوق العاده بالای این محصول است.

از زمانی که X22 PRO در سال جاری، به بازار برزیل، شیلی، پرو، عربستان سعودی، عراق و سایر کشورها وارد شد ، مورد علاقه مصرف کنندگان جهانی قرار گرفته است. در شیلی، فروش اجمالی خودرو X22 PRO در 9 ماه اول سال جاری، رتبه دوم را در بین تمام برندهای خودروساز کسب کرده است. در برزیل، از زمانی که X22 PRO در ژوئن امسال وارد بازار شد، فروش X22 PRO همچنان  تصاعدی بوده است و طراحی این خودرو به طور گسترده مورد علاقه مخاطبین جوان است.

رتبه نخست MVM X22 PRO در فهرست رتبه بندی ضریب اطمینان J. D. Power

X22PRO یک “خودروی خاص” است که ویژه مخاطبین جوان طراحی شده است. دارای جلوپنجره الماس کهکشانی و خط دور بدنه دینامیک است که حس طراحی بسیار شیک و اسپرت را ایجاد می کند. و از نظر تکنولوژی آپشن ها و راحتی در سطح بالایی قرار دارد. مجهز به تهویه مطبوع اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی، EPB+AUTOHOLD، ESP9.3 و صندلی های چرمی و … است. ترکیب قدرت خروجی موتور 1 لیتری توربو و جعبه دنده 9 سرعته CVT می تواند قدرت کافی را تامین کند. بنابراین به این معنی است که چه از نظر ظاهر، راحتی و چه از نظر هماهنگی تکنولوژیکی، X22PRO خواسته های رانندگی مخاطبین جوان را برآورده می کند. باور کنیدکه رانندگی با این خودرو تجربه ای متفاوت را برای شما به ارمغان می آورد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه فرمایید:

https://www.mvmco.ir/products/18/X22%20pro

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=249801
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه