میهن صنعت :

رزمایش گردان‌های بیت المقدس استا‌نهای تهران و البرز فردا برگزار می‌شود

میهن صنعت : معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز تمام گردان‌های بیت المقدس استا‌نهای تهران و البرز آموزش‌های لازم را می‌بینند و فردا رزمایش ده‌ها هزار نفری بسیجیان استان‌های تهران و البرز برگزار می‌شود.


 

سرهنگ نصرت‌الله سیف معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس، گفت: این رزمایش‌ها به دستور امام خامنه‌ای برای تقویت جنبه رزمی بسیج تدارک دیده شده است.

وی افزود: این رزمایش‌ها پس از طی مراحل آموزش‌های نظامی و برنامه‌ریزی شده توسط گردان‌های عاشورا، الزهرا و بیت‌المقدس در سطح کشور برگزار می‌شود‌.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: این گردان‌ها پس از طی مراحل آموزشی برای اجرا و تست آن آموزش‌ها، رزمایش‌ها و تاکتیک‌های شبانه یک روزه و روزانه دو روزه در مراکز از پیش تعیین شده، اجرا می‌کنند.

سیف با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش‌ها ارتقاء توان آمادگی رزم نیروهای بسیجی در سراسر کشور است، گفت: رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس به صورت هفتگی در سراسر کشور برای مقابله با حوادث غیر مترقبه از جمله سیل، زلزله، آتش‌سوزی و … آمادگی برای مقابله با تهدیدات نرم، نیمه سخت و سخت دشمنان برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تاکنون رزمایش‌ها در 4 استان فارس، لرستان، چهارمحال بختیاری و اردبیل برگزار شده و فردا رزمایش استان‌های تهران و البرز صورت می‌گیرد.

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز تمام گردان‌های این دو استان آموزش‌های لازم را می‌بینند و فردا رزمایش ده‌ها هزار نفری بسیجیان استان‌های تهران و البرز برگزار می‌شود.

سیف در پایان هدف اصلی رزمایش‌های گردان‌های بیت‌المقدس را بالا بردن قدرت نرم، نیمه سخت و سخت بسیج در مقابله با جنگ نرم، نیمه سخت و سخت دشمنان جمهوری اسلامی ایران دانست.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4023
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه