عملکرد بانک مسکن در سال ۹۵ نشان می دهد

رشد ۳۷۱ درصدی جذب منابع صندوق پس انداز مسکن یکم

بانک مسکن در ۱۲ ماهه ۱۳۹۵ ، توانست با جذب مبلغ ۲۶هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال سپرده صندوق پس انداز مسکن یکم، رکورد ۳۷۱درصد رشد در جذب منابع این صندوق را ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مسعود ایزدی، مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن درباره عملکرد این بانک در صندوق
 پس انداز مسکن در سال ۱۳۹۵ گفت: مانده اين سپرده ها از مبلغ هفت هزار و ۱۶۷ میلیارد ریال در پايان سال ۱۳۹۴ به مبلغ۳۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۵ افزایش یافته است.

وی افزود: جذب منابع این صندوق در ۱۲ ماهه ۱۳۹۵ نسبت به دوره مشابه سال ۱۳۹۴ معادل ۳۷۱ درصد به ارزش ۲۶ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال افزایش نشان می دهد.

ایزدی با ارائه جزئیات بیشتری از عملکرد بانک مسکن در مورد اجزای تشکیل دهنده صندوق پس انداز مسکن توضیح داد: تعداد و مانده سپرده پس‌انداز مسكن يكم در پايان سال ۱۳۹۵،تعداد ۱۵۴ هزار و ۸۱ فقره و معادل ۳۳ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال بوده که در طول این مدت، به طورت مداوم، روندی صعودی داشته است.

مدیر امور ارتباطات و بازاریابی بانک مسکن درباره سپرده پس انداز مسكن جوانان نیز عنوان کرد: مانده اين نوع سپرده از مبلغ ۱۴ هزار و ۴۷۹ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۴ به ۱۵ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال در پایان سال ۱۳۹۵ افزایش یافته که با شش درصد رشد،  معادل ۸۴۴ ميليارد ريال افزايش را نشان مي دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=120886
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه