«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

رندر میتسوبیشی پاجرو

در گذشته مرسدس بنز G کلاس، لندروور دیفندر و میتسوبیشی پاجرو سه راس بی‌راهه نوردی در این کلاس محسوب می‌شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در گذشته مرسدس بنز G کلاس، لندروور دیفندر و میتسوبیشی پاجرو سه راس بی‌راهه نوردی در این کلاس محسوب می‌شدند. در حال حاضر دیفندر منتظر آن است که نسل جدید خود را به بازار عرضه کند و مرسدس نیز به تازگی مدل جدید خود را معرفی کرده و تنها میتسوبیشی است که آینده مبهمی دارد.

میتسوبیشی چندماه قبل این خودرو را با نمونه فاینال ادیشن از خط تولید خارج کرد و این رندر تنها نمونه‌ای است که طرفداران سرسخت این مدل طراحی کرده اند. شاید در نگاه اول این طرح کمی گرافیکی و غیرقابل قبول باشد اما، اگر کمی دقت به خرج دهید خواهید دید تمامی جزئیات و کلیات این خودرو به صورت دقیق و اصولی کشیده شده است. به طور مثال ابعاد و استایل جعبه مانند این خودرو دقیقا مانند مدل‌های پاجرو نسل قبلی و زبان طراحی آن نیز به محصولات فعلی این شرکت نزدیک است.

در این رندر تنها یک نکته مهم و مبهم وجود دارد که می‌توان به آن اشاره کرد و آن چراغ‌های جلو خودرو است که در نگاه اول مه شکن به نظر می‌رسد. در کل باید اینگونه توضیح داد که از بالا اولین ردیف چراغ‌ها، دیلایت هستند و ردیف دوم چراغ‌های اصلی خودرو و زیر آن نیز مه شکن‌های دایره‌ای قرار گرفته‌اند. با دیدن نمای جلو بعد از متوجه شدن این اصول متوجه خواهید شد که این رندر زشت‌تر از چیزی است که فکر می‌کردید.

طراحی عقب خودرو را می‌توان به عنوان نقطه قوت این خودرو دانست، جایی که با طراحی ساده اما ضمخت و پهن، نشان دهنده ذات جنگجو این سامورایی است. چراغ‌های عقب LED این خودرو امضای پاجرو است که نمونه ساده آن را در تمامی مدل‌های این خودرو دیده‌ایم.

چهار خروجی اگزوز حاکی از پیشرانه V8 دارد اما می‌توان انتظار آن را داشت که این نمونه با پیشرانه الکتریکی نیز تولید شود. متاسفانه تمامی این حرف‌ها، رندر‌ها و تحلیل‌ها در اینترنت باقی خواهد ماند و ظاهرا میتسوبیشی برنامه‌ای برای نسل جدید و احیا دوباره این شاسی بلند معرکه را ندارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=178816
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه