میهن صنعت :

رونالدو آقای گل فوتبال جهان شد

«کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با درخشش در دیدار مقابل ایرلند، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۱۱ رساند تا با عبور از «علی دایی» به تنهایی آقای گل فوتبال جهان در عرصه ملی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، «کریستیانو رونالدو» کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال با درخشش در دیدار مقابل ایرلند، تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۱۱ رساند تا با عبور از «علی دایی» به تنهایی آقای گل فوتبال جهان در عرصه ملی باشد.

 

مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، چهارشنبه شب پیگیری شد و در یکی از دیدارها، پرتغال در خانه خود مقابل جمهوری ایرلند به برتری جالب دو بر یک دست یافت. این در حالی است که پرتغال تا دقیقه ۸۹ با یک گل از حریف عقب بود.

 

در این دیدار ابتدا «ایگن» برای ایرلند گلزنی کرد اما رونالدو، ستاره فوتبال جهان در دقایق ۸۹ و ۹۶ دروازه میهمان را گشود تا تیمش به برتری دراماتیک دست یابد. این بازیکن یک ضربه پنالتی را هم در دقیقه ۱۵ از دست داده بود.

 

رونالدو با درخشش در این دیدار تعداد گل‌های ملی خود را به عدد ۱۱۱ رساند تا به تنهایی، بهترین گلزن تاریخ دیدارهای ملی شود.

 

وی پیش از این با «علی دایی» به طور مشترک و با ۱۰۹ گل این عنوان را در اختیار داشت اما اکنون بهترین گلزن تاریخ لقب گرفت./ایرنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=228175
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه