در یازدهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان؛

رونمایی از تیگو 8 پرومکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان

تیگو 8 پرومکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یازدهم نمایشگاه بین‌المللی خودرو کرمان روز چهارشنبه مورخ 28 دی‌ماه سال 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های جنوب شرق کرمان برگزار شد و در جریان این رویداد، مدیران خودرو از محصول جدید خود با عنوان فونیکس تیگو 8 پرومکس رونمایی کرد.

تیگو 8 پرومکس مجهز به یک پیشرانه  دو لیتری TGDi با قدرت 254 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتون متر و همچنین گیربکس 7 سرعته WDCT شده است.

جالب است بدانید که این مدل قرار است در نسخه دو دیفرانسیل روانه بازار شود و در واقع از عنوان نخستین کراس اوور دو دیفرانسیل بازار برخوردار است. در واقع این مدل از سیستم انتقال قدرت AWD هوشمند بهره برده که به لطف آن، شرایط 2WD به صورت دائم وجود داشته و در مسیرهای خاکی و بی ثبات، به شکل خودکار به حالت چهارچرخ در آمده و از عملکرد مناسبی برخوردار است.

رونمایی از تیگو 8 پرومکس مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو کرمان

تیگو 8 پرومکس در نمای ظاهری تفاوت چندانی با نسخه تیگو 8 پرو ندارد و مهمترین تغییرات آن شامل برجسته تر شدن حاشیه کرومی جلو پنجره ای، 4 خروجی اگزوز و چراغ های جدید عقب می شود.

امکانات و سیستم های ایمنی این کراس اوور در مقایسه با نسخه قبلی تغییر قابل توجهی نداشته و از جمله می توان به 6 کیسه هوا برای سرنشینان،  سنسور باران و نور، سنسور پارک در جلو و عقب، سیستم کنترل باد لاستیک ها، تنظیم ارتفاع خودکار چراغ های جلو، فرمان برقی، تنظیم برقی صندلی ها، سیستم های پایداری پیشرفته مانند ESP ،TCS ،EBA ،HAC ، HDC، 8 بلندگو سونی، صفحه نمایش 12.3 اینچی و … اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=257336
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه