«میهن صنعت» گزارش می دهد:

رونمایی از نسخه لیمیتید ادیش لکسوس LC پیش از نمایشگاه پاریس

نسخه لیمیتید ادیش لکسوس LC با رنگ بدنه منحصر به فرد و امکانات جدید پیش از نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسخه لیمیتید ادیش لکسوس  LC با رنگ بدنه منحصر به فرد و امکانات جدید پیش از نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد.

همان طور که از نام این خودرو مشخض است، این محصول جدید لکسوس نسخه متمایزی از کوپه های 4 نفره ژاپنی است که در نگاه اول توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

نخستین ویژگی که در نگاه اول بیش تر مورد توجه قرار می گیرد، رنگ بدنه زرد رنگ ناپل است که به نظر می رسد تحسین بازدیدکنندگان نمایشگاه پاریس برانگیزد.

ویژگی های دیگری  از جمله رینگ های 21 اینچی، سقف فیبر کربن، سیستم چهار چرخ متحرک، اسپویلر اکتیو و دیفرانسیل تورسن، این محصول سامورایی ها را به یک خودرو اسپرت تمام عیار تبدیل کرده است.

کابین نسخه لیمیتید ادیش لکسوس  LCنیز حامل اخباری خوش برای علاقه مندان به این برند ژاپنی است.

روکش چرم آلکانترا، تریم زرد رنگ برای درب ها، سیستم صوتی لوینسون با 13 اسپیکر و هدآپ دیسپلی بخشی از امکانات جدید این خودرو متمایز است.

بنا به اطلاعات منتشر شده، امکان سفارش پیشرانه 2.9 لیتری V6 هیبریدی با قدرت 354 اسب بخار و پیشرانه   5 لیتری V8  با قدرت 470 اسب بخار برای مشتریان وجود دارد.

باید خاطر نشان کرد که این خودرو تنها نسخه منحصر به فرد لکسوس LC نیست. پیش از این، برند لکسوس از مدل دیگری با رنگ بدنه آبی و کابین با ترکیب رنگی آبی، سفید و نارنجی رونمایی کرده بود.

اطلاعاتی در خصوص بهای نسخه لیمیتید ادیش لکسوس  LCمنتشر نشده و علاقه مندان می توانند برای مشاهده آن تا برگزاری نمایشگاه پاریس منتظر بمانند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=157459
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه