مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان فارس خبر داد:

رکورد برگزاری نمایشگاه کشاورزی شیراز شکسته شد

استان فارس در حوزه کشاورزی در اکثر بخش ها دارای جایگاه ویژه ای در سطح کشور است. امروز خورسندیم اعلام کنیم که رکورد برگزاری نمایشگاه کشاورزی در استان فارس با استفاده از ۱۷ هزار متر مربع از مساحت آن، شکسته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان فارس در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز گفت : استان فارس در حوزه کشاورزی در اکثر بخش ها دارای جایگاه ویژه ای در سطح کشور است. امروز خورسندیم اعلام کنیم که رکورد برگزاری نمایشگاه کشاورزی در استان فارس با استفاده از ۱۷ هزار متر مربع از مساحت آن، شکسته شد. 

آقای موسوی ادامه داد : برای برگزاری این نمایشگاه به واسطه شیول ویروس کرونا، کارگروه ویژه ای تشکیل شد چرا که باید در برگزاری این رویداد مهم صنعت کشاورزی دقت بسیاری می کردیم.
 
وی افزود : در سال گذشته حدود سه هزار متر از مساحت سالن ها آن هم به صورت پراکنده مورد استفاده قرا  گرفت اما برای برگزاری این نمایشگاه به واسطه جلسات خوبی که با مجری برگزاری هفدهمین نمایشگاه کشاورزی شیراز داشتیم به نتایج بسیار بهتری رسیدیم. 
 
موسوی ادامه داد : امروز رکورد برگزاری نمایشگاه با استفاده از ۱۷ هزار متر مربع در پنج سالن مجزا، در استان فارس شکسته شد و از این بابت باید از مهندس عاجزی؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاهی رونق تشکر ویژه کرد. 
 
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان فارس گفت : در نمایشگاه امسال نسبت به سال های گذشته گام های خوبی برداشته شده از همین رو هفت کارگاه طی روزهای برپایی نمایشگاه برگزار می شود. هرروز چهار اتوبوس از شهرستان های اطراف که در حوزه کشاورزی فعال هستند با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت کاملا رایگان به این نمایشگاه آورده خواهند شد تا از آخرین دست آوردهای صنعت کشاورزی کشور مطلع شوند.
 
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=210637
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه