میهن صنعت :

زاید: امیدوارم با بازگشت به پرسپولیس دوباره مرد دربی‌ها شوم

میهن صنعت : مهاجم لیبیایی پرسپولیس گفت: امیدوارم روزی به پرسپولیس برگردم و دوباره مرد دربی‌ها شوم.

به گزارش میهن صنعت به نقل از فارس، ایمون زاید به واسطه هت‌تریک در بازی پرسپولیس با استقلال زودتر از آنچه که فکرش را می کرد بین هواداران محبوب شد اما زاید بعد از این دربی معروف نتوانست خود را در پرسپولیس نمایان‌تر کند. اکنون جدایی زاید از پرسپولیس قطعی شده و او  در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازگشت به ایران و تصمیمش صحبت های زیر را مطرح کرد:

 

 

 

• برای هواداران بسیار مهم است که بدانند چرا تصمیم به ترک پرسپولیس گرفتی؟

توضیحش مشکل است. چند مشکل وجود داشت؛ مهم‌ترین مشکل من این بود که زیر نظر مربی جدید نتوانستم در بازی‌های زیادی در این فصل به میدان بروم، شانس زیادی نداشتم و همین مسئله برایم بسیار ناامید کننده بود.

 

• آیا در این مدت از سایر باشگاه‌ها پیشنهاد داشتی؟

روی این مسئله فکر می‌کنم. چند تیم ایرانی برای جذب من ابراز علاقه کرده‌اند و من به عنوان یک بازیکن دوست دارم همیشه بازی کنم. پیشنهاداتی برای نیمه دوم سال دارم و تأکید می‌کنم که یک بازیکن دوست دارد همیشه به میدان برود.

 

• چند پیشنهاد داخلی داشتی؟

3 پیشنهاد از تیم‌های ایرانی داشتم که فعلا نمی‌خواهم نامی از آنها ببرم.

 

• و در مورد پیشنهادهای خارجی؟

مطمئنا پیشنهادهای خارجی هم داشتم و تا هفته بعد تلاش می‌کنم آنها را بررسی کنم.

 

• پس ممکن است که در پرسپولیس بمانی؟

مشکلاتی که داشتم هنوز هم وجود دارد. در نظر دارم در خصوص مشکلی که وجود دارد با مدیرعامل باشگاه صحبت کنیم تا بتوانیم آن را حل کنیم.

 

• گفته می‌شود که مانوئل ژوزه از بازی تو راضی نبود و معترض بود که گل نمی‌زنی؟

نمی‌دانم و فکر نمی‌کنم که این مسئله درست باشد اما می‌دانم که باید گل بزنم. باید با بازیکنانی مثل هادی نوروزی، قاضی و کاظمیان برای بازی کردن رقابت کنم به همین دلیل نیاز دارم که در تمرینات سخت تلاش کنم. چنین رقابتی باید وجود داشته باشد و مشکلی در این باره ندارم. من در تمرینات و بازی‌ها شرکت می‌کردم اما از زمان حضور ژوزه درمسابقه‌ای به میدان نرفته‌ام و این برای یک بازیکن بسیار سخت است. شما نیاز دارید که مربی به شما اعتماد داشته باشد. پیش از این دنیزلی به من اعتماد داشت و حتی توانستم در بازی‌های مقابل استقلال و الشباب 3 گل بزنم و پس از چند هفته دنیزلی واقعا به من اعتقاد پیدا کرد؛ از من خوشش آمد و روابط خوبی با هم داشتیم اما فکر می‌کنم ژوزه من را باور ندارد. فوتبال همین است یک مربی تو را باور دارد و دیگری هیچ اعتقادی به تو ندارد.

 

 

 

• برخی از هواداران نگران هستند که تو به استقلال بپیوندی، آیا این امکان وجود دارد؟

باید درباره همه‌چیز فکر کنم. هواداران پرسپولیس همیشه از من حمایت کرده‌اند و من هم همیشه تلاش کردم انتظارات آنها را برآورده کنم.

 

• آیا با رویانیان ملاقات خواهی کرد؟

احترام زیادی برای رویانیان قائلم، او به من باور داشت، مرا به پرسپولیس آورد و به من فرصت داد. رویانیان مرد خوبی است و رابطه خوبی با او دارم اما او به ایتالیا سفر کرده و به همین دلیل نمی‌توانم با او ملاقات کنم.

 

• آیا منتظر بازگشت او می‌مانی؟

نمی‌دانم اما برای ملاقات با او به اینجا آمده بودم. هنوز هم ارتباط خوبی با او دارم.

 

• آیا پیغامی برای هواداران پرسپولیس داری؟

از همه آنها به خاطر تمام چیزهایی که به من دادند تشکر می‌ کنم. امیدوارم که یک روز شاید 6 ماه، یک سال یا 3 سال بعد به باشگاه برگردم، برای این تیم بازی و بتوانم گلزنی کنم. گل زدن در ورزشگاهی که تماشاگران پرسپولیس در آن حضور دارند، بسیار خوب است، این تجربه را داشتم و دوست دارم باز هم تکرار شود.

 

• بنابراین امیدواری که یک بار دیگر مرد دربی‌ها شوی؟

امیدوارم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6587
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه