میهن صنعت:

زمان برگزاری آزمون “کار‌شناسی ارشد” مشخص شد/ کارت آزمون از ساعت ۱۴امروز روی سایت قرار می‌گیرد

میهن صنعت: مشاور عالی سازمان سنجش گفت:کارت آزمون کار‌شناسی ارشد از امروز ساعت ۱۴ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان با مراجعه به سایت می‌توانند کارت را دریافت و در روزهای ۲۳، ۲۴ و ۲۵ بهمن در آزمون شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده آزمون ورودی دوره‌های کار‌شناسی ارشد سال ۱۳۹۳ در ۱۳۶ کد رشته امتحانی در صبح و بعدازظهر چهارشنبه۲۳، پنج شنبه ۲۴ و جمعه ۲۵ بهمن ۹۲ در ۶۲ شهرستان مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نحوه آزمون و برنامه زمانی، پرینت کارت شرکت در آزمون و سایر اطلاعات از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۲ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

توکلی تصریح کرد: پرینت شرکت در آزمون دریافتی قبلی باطل است و لذا کلیه داوطلبان آزمون ارشد ۹۳ ضرورت دارد براساس برنامه زمانی که از امروز در اطلاعیه سازمان سنجش اعلام می‌شود،‌ پرینت تهیه کنند.

 وی خاطر نشان کرد: محل برگزاری آزمون داوطلبان هر یک از کد رشته‌های امتحانی در ذیل پرینت کارت آزمون جدید درج شده و هر داوطلب برای شرکت در آزمون به آدرس مشخص شده در کارت آزمون جدید به موقع مراجعه و در آزمون شرکت کنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41362
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه