میهن صنعت

ساخت داروی گیاهی ترمیم کننده پوست/درمان بدون باقی ماندن اثر سوختگی

میهن صنعت: یک مبتکر ایرانی موفق به ساخت داروی گیاهی شد که این دارو علاوه بر خاصیت درمانی ،خاصیت ترمیم کنندگی نیز دارد. این دارو در مرحله پیش از تجاری سازی قرار دارد و می تواند کمک بزرگی به درمان های سوختگی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت و به نقل از مهر: سید محسن سید کاظمی ایده پرداز داروی گیاهی "اسوالین" جهت درمان زخم ها و سوختگی ها در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: "اسوالین" یک داروی ترکیبی گیاهی صددرصد طبیعی است که مخلوطی از چندین داروی گیاهی است و برای بهبودی زخم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: این دارو بر روی انواع سوختگی ها، زخم های دیابتیک، زخم های بستر، زخم معمولی و زخم های جراحتی و هر نوع زخم  دیگر اثر کاملا ترمیمی دارد که با استفاده از آن علاوه بر بهبود بخشیدن زخم به ترمیم زخم نیز منجر می شود.

کاظمی با بیان اینکه اگر در همان ابتدای سوختگی از این داروی ترمیمی استفاده شود،حتی به مرحله تاول زدن هم نمی رسد، یادآور شد: با توجه به اینکه زخم و تاول های حاصل از سوختگی، گاها به مرگ منتهی می شود، در این دارو مزیتی وجود دارد که می تواند عفونت ها را از زخم بیرون بکشد و نه تنها فرد آسیب دیده از مرگ نجات می یابد بلکه در مدت زمان کوتاهی به بهبودی می رسد.

وی در ادامه گفت: بهبودی با استفاده از این دارو به گونه ای است که هیچگونه اثری از سوختگی و جراحت در بدن افراد دیده نمی شود. 

ایده پرداز داروی ترمیم کننده با اشاره به اینکه باید زخم تازه و باز باشد تا اثر این دارو دیده شود، اظهار داشت: این دارو با عملکردی چندگانه خواصی از جمله مسکن قوی، ضد التهاب، ترمیم کننده و از بین برنده عفونت های حاصل از سوختگی را دارد.

وی افزود: باداشتن خواص ضدالتهاب باعث آرامش مصدوم شده و احساس درد وی کاهش می یابد، به همین دلیل نیاز به مصرف آرام بخش نیست.

کاظمی با توضیح اینکه در اولین بار مصرف عفونت از زخم ها خارج و باعث جلوگیری از تورم شده و نسبت به سایر روش های درمانی سرعت بهبودی بیشتر می شود، خاطر نشان کرد: استفاده از این ترمیم کننده، اسکار (گوشت اضافه) ناشی از سوختگی بر روی عضو را بر جا نمی گذارد و پوست آسیب دیده را همانند روز اول بهبود می بخشد.

کاظمی بیان کرد: مهمترین مزیت این ترمیم کننده، نتیجه بهتر زیبایی به دلیل کاهش تحریکات و به جا نماندن اثر سوختگی است و امکان رویش مو بعد از سوختگی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه اکنون برآنیم تا داروی ترمیم کننده را به مرحله تجاری سازی برسانیم، گفت:استفاده از این ترمیم کننده آسان است و نیازی به آموزش خاصی ندارد، به دلیل طبیعی بودن هیچگونه عوارضی تا کنون مشاهده نشده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=59840
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه