میهن صنعت :

ساخت ست کامل نازل CNG در کشور

میهن صنعت : فناوران یکی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری پردیس موفق به ساخت ست کامل نازل سوخت CNG شدند.


به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، این نازل سوخت در سوخت‌گیری گاز هیدروژن کاربرد دارد که از استانداردهای بالاتری نسبت به سوخت‌گیری CNG برخوردار است؛ از این رو این محصول در سوختگیری هیدروژن و هم در جایگاه‌های سوختگیری CNG کاربرد دارد.
این نازل سوخت‌گیری دارای تاییده فنی TUV آلمان است و گواهی CE جهت صادرات به اروپا را کسب کرده است.
بهای وارداتی دو مجموعه‌ی نازل – ست مصرفی یک دیسپنسر CNG بالغ بر دو هزار یورو است که در تحقق تولید کامل تولید داخل رقم ارزبری هر زوج به کمتر از 400 یورو خواهد رسید.
ارزش تقاضای وارداتی یدکی و علاقه نیاز کارخانه‌های تولید دیسپنسر در شرایط فوق حدود دو هزار و 800 زوج نازل ست برابر با 5.6 میلیون یورو خواهد بود.
تولید داخلی این میزان می‌تواند ارزبری این محصول را به 1.12 میلیون یورو کاهش دهد و صرفه‌جویی بالغ بر 4.48 میلیون یورو را در بر داشته باشد.
معمولا شیرهای پرکن وانت‌ها و برخی تبدیل‌های کارگاهی در عمق بیش از حد استاندارد نصب شده و قادر به دریافت سوخت از بسیاری نازل‌های دیگر نمی‌باشد. از این رو نازل تولید شده با پیش‌بینی طول مناسب قادر به جوابگویی به این نیاز است.
همچنین سایز مقطع عبور گاز اغلب نازل‌های تیپ دو مورد استفاده چهار میلیمتر است که در کاربری جایگاه‌های کشور باعث کاهش سرعت سوخت‌گیری می‌شود. در این راستا با بهره گیری از محصول این شرکت دانش بنیان با طول 8 میلی‌متر سوخت‌گیری بیشتر در هر شیفت کاری قابل تحقق است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=4788
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه