میهن صنعت:

ساعت مچی هوشنمد با طعم کیت‌کت

میهن صنعت:گزارش‌های غیررسمی حاکی از این است که شرکت گوگل به دنبال اپل و سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه اولین ساعت مچی هوشمند خود با یک نسخه جدید از سیستم عامل اندروید است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت سامسونگ به تازگی ساعت مچی هوشمند خود به نام Galaxy Gear را عرضه کرده‌است و اپل هم احتمالا تا سال دیگر ساعت مچی هوشمندی را روانه بازار می‌کند.

وبلاگ خبری 9to5Google اعلام کرده ساعت مچی هوشمند گوگل با نام مستعار Gem و مجهز به نسخه‌ای جدید از سیستم عامل اندروید به نام کیت‌کت در تاریخ 31 اکتبر عرضه می‌شود.

این وبلاگ نوشته که ساعت مچی گوگل برپایه قابلیتی به نام Google Now که اجازه اتصال سریع به گوشی اندرویدی کاربر را می‌دهد طراحی شده‌است. بعد از اتصال می‌توان اطلاعاتی نظیر دفترچه تلفن، پیامک‌ها و زنگ‌های هشدار گوشی را با ساعت همزمان سازی کرد.

به گزارش تلگراف،ساعت مچی شرکت سامسونگ قابلیتی مشابه دارد و بیشتر شبیه یک دستگاه جانبی برای نمایش پیام‌های گوشی برروی مچ دست کاربر است. ساعت مچی شرکت اپل که هنوز هیچ خبر رسمی در مورد آن منتشر شده، به گفته چندین وبلاگ تخصصی iWatch نام خواهد گرفت و اواسط سال 2014 رونمایی می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=27212
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه