میهن صنعت:

ساماندهی بازار در ماه رمضان/پیشنهاد حذف جوایز به جای افزایش قیمت‌ها

میهن صنعت: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی تاکید کرد: پیشنهاد دادیم تا هر گونه افزایش قیمت در تولیدات داخلی به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شود.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی اظهار کرد: جلساتی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و بنکداران سراسر کشور برگزار کردیم تا بازار در ایام ماه مبارک رمضان دستخوش افزایش قیمت نشود.

وی همچنین با اشاره به آغاز فعالیت کمیته‌ای متشکل از بنکداران سراسر کشور به منظور ساماندهی بازار برای ایام ماه مبارک رمضان گفت: این کمیته اقدامات وبرنامه‌های لازم را در جهت ساماندهی بازار انجام می دهد تا تنش و افزایش قیمتی در ایام رمضان نداشته باشیم.

او تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت حامل‌های انرژی، حقوق و دستمزد، تولیدکنندگان پیشنهاد افزایش 10 تا 12 درصدی قیمت ها را داده‌اند که با توجه به صحبت های انجام شده این افزایش‌ قیمت‌ها احتمالا از نیمه دوم امسال اعمال می‌شود.

به نقل از ایسنا رییس اتحادیه کشوری بنکداران مواد غذایی در عین حال تصریح کرد: البته پیشنهادی نیز داده‌ایم که تولیدکنندگان به جای افزایش قیمت، جوایزی که به خریداران بزرگ و کوچک ارائه می دادند را حذف کنند که این موضوع در حال بررسی است.

به گفته وی در حال حاضر رکود بر بازار حاکم شده و فراوانی کالا بر تقاضا پیشی گرفته است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=49219
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه