تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر؛

سهم عمده ای از بازار در اختیار لیون کامپیوتر است

مدیرعامل لیون کامپیوتر در جشن 17 سالگی این شرکت گفت: قصد داریم تا در 6 ماهه اول سال 1402 به یک کسب و کار 1000 میلیارد تومان تبدیل شویم. برنامه های توسعه شرکت از فروردین سال 1399 کلید خورده و در حال حاضر سهم عمده ای از بازار در اختیار ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جشن تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر با برنامه های ویژه و در نظر گرفتن هدایای جذاب برای مشتریان در تاریخ 20 تیر 1400 برگزار شد.

بازی جالب جورچین و اهدای جوایز ویژه مانند 17  تابلوی لوگوی شرکت از جنس ورق طلا، 17  فلش مموری 64 گیگابایتی، 17  کیبورد گیمینگ تسکو مدل TK 8123 تنها بخشی از برنامه های جشن تولد 17 سالگی لیون کامپیوتر بود که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیرعامل لیون کامپیوتر در جشن 17 سالگی با اشاره به تلاش اعضا برای ایجاد حال خوب و جلب رضایت مشتریان و انتخاب شعار خرید خوب و حال خوب گفت: بازارهای تخصصی کوچک همواره حرف های زیادی برای گفتن دارند و در جلب اعتماد مشتری موفق ظاهر شده اند و حتی کسب و کارهای بزرگ نیز وارد رقابت با این حوزه نمی شوند.

لیون کامپیوتر

حسینی افزود: صداقت و ایجاد وفاداری در میان مشتریان از ابتدا سرلوحه کار این گروه قرار داشته و تمامی اهداف و برنامه های این شرکت براساس این اصل به جلو می رود.

مدیرعامل لیون کامپیوتر در پایان گفت: قصد داریم تا در 6 ماهه اول سال 1402 به یک کسب و کار 1000 میلیارد تومان تبدیل شویم. برنامه های توسعه شرکت از فروردین سال 1399 کلید خورده و در حال حاضر سهم عمده ای از بازار در اختیار ما قرار دارد.

همچنین در ادامه این مراسم علی صدرالدینی؛ مدیر روابط عمومی لیون کامپیوتر با اشاره وضعیت بازار کامپیوتر گفت : مشکلات ارزی خرید را برای بسیاری از مشتریان دشوار کرده چرا که هر گونه نوسانی در بازار ارز به صورت مستقیم در بازار کامپیوتر و قطعات تاثیر خواهد گذاشت.

لیون کامپیوتر

وی ادامه داد : به زودی قصد داریم شرایط را برای فروش اقساطی  آماده کنیم. نگاه ما به این بازار بلند مدت بوده و هدف اصلی ما جلب رضایت مشتری است. در شرایطی که قیمت ها در بازارهای اینچنینی افزایش چشمگیر داشته باید شرایط طوری فراهم شود که شرایط های متنوع خرید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=226680
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه