«میهن صنعت» گزارش می دهد:

سورپرایز DS در بازار خودروهای الکتریکی

دی اس (DS) برند لوکس شرکت خودروسازی PSA از الکتریکی کردن و عرضه پیشرانه های هیبریدی برای تمامی نسخه های خود از اوایل سال 2020 خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، دی اس ((DS، برند لوکس شرکت خودروسازی PSA از الکتریکی کردن و عرضه پیشرانه های هیبریدی  برای تمامی نسخه های خود از اوایل سال 2020 خبر داد.

نخستین خودرو دی اس که از باتری های الکتریکی استفاده می کند، در نمایشگاه پاریس به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر عامل دی اس در این خصوص عنوان کرد:«هدف ما بسیار مشخص است، حضور به عنوان یکی از شرکت های پشگام در بازار خودروهای الکتریکی.»

دی اس نخستین برند گروه بزرگ PSA است که اقدام به تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی کرده است.

خودروی بنزینی پلاگین هیبریدی DS 7 تا اواخر سال آینده به بازار عرضه خواهد شد. این برند لوکس فرانسوی از نخستین خودروی تمام الکتریکی خود در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد کرد.

 اطلاعاتی زیادی در خصوص مدل این خودرو تمام الکتریکی در دسترس نیست اما گزارش ها حاکی آن است که مدل DS3 این عنوان را یدک می کشد.

 در واقع، آینده خودروهای الکتریکی گروه PSA به میزان قابل توجهی به برند DS وابسته است. سال گذشته، این گروه خودروساز فرانسوی از امضای یک جوینت ونچر با شرکت ژاپنی Nidec به منظور طراحی خودروهای الکتریکی در فرانسه خبر داد.

انتظار می رود، نسخه پلاگین هیبریدی دی اس 7 با سیستم چهار چرخ متحرک و قدرت 300 اسب بخار به ارزش 55 هزار یورو به فروش برسد.

دی اس 7 از لحاظ طراحی ظاهری حرف های زیادی برای گفتن دارد و از خودروی محبوب مقامات دولتی فرانسه محسوب می شود که در اکثر مراسم های تشریفاتی حضور دارد.

شرکت آرین موتور تابان، نمایندگی رسمی کمپانی دی اس فرانسه در ایران است و در سال گذشته از نسخه ی لوکس و جذاب دی اس 7 در نمایشگاه تهران رونمایی کرد.

با توجه به عملکرد موفق شرکت آرین موتور تابان در عرضه نسخه های جدید دی اس، پیش بینی می شود شاهد معرفی  مدل پلاگین هیبریدی دی اس 7 به بازار ایران باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151930
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه