میهن صنعت:

شاسی بلند DS رونمایی می شود

شاسی بلند جدید DS Automobile هفته آینده در نمایشگاه اتومبیل ژنو عرضه می شود و از ظاهر ویژه و موتورهای فوق العاده اش پرده برداری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، خوشحالیم که بالاخره پس از یک دوره طولانی مدت انتشار تیزرهای ویژه شاهد رونمایی DS7 Crossback در نمایشگاه اتومبیل ژنو خواهیم بود. این شاسی بلند فرانسوی آخرین پیشرفت های مربوط به حوزه های فناوری را به کار گرفته و همچنین دارای طراحی ظاهری فوق العاده ای نیز است. در قسمت جلویی DS7 Crosstrekچراغ های LED Vision و جلو پنجره جدید را می بینیم. در قسمت عقب نیز چراغ های 3D استفاده شده است. اما صفحه نمایشگر 12 اینچی، سامانه رهیاب، سامانه Mirror Screen و سامانه DS Connect جزئی از امکانات داخلی آن به شمار می روند.

 نیروی مورد نیاز DS7 Crosstrek از طریق یک سامانه هیبریدی الکتریکی به توان 300 اسب بخار تامین و ازطریق یک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به چرخ ها منتقل می شود. این سامانه دارای یک موتور بنزینی به توان 200 اسب بخار و دو موتور برقی به توان 100 اسب بخار می باشد. باتری13 کیلووات ساعتی این شاسی بلند انرژی لازم برای پیمایش مسیری 59 کیلومتری را با اتکا به موتورهای برقی فراهم می کند.

البته موتورهای دیزلی 225 و 180 اسب  بخاری با جعبه دنده های شش سرعته دستی و یا هشت سرعته اتوماتیک نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده است. از امکانات پایه DS7 Crosstreck می توان به سامانه هدایت نیمه خودران و سامانه فعال تعلیق با قابلیت تنظیم حالت مناسب برای رانندگی آفرود اشاره کرد./خبرخودرو/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=115827
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه