میهن صنعت :

شرایط فروش میتسوبیشی اوتلندر 2017 تیپ 3 در مدت و تعداد محدود

طبق اعلام آرین موتور پویا، نماینده رسمی متسوبیشی موتورز ژاپن در ایران، این شرکت برای مدتی محدود شرایط فروش ویژه شاسی بلند میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3 را اجرا می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در شرایط فروش ویژه میتسوبیشی اوتلندر تیپ 3، این خودرو با قیمت 211.9 میلیون تومان و به صورت تحویل فوری به خریداران عرضه می شود. در فروش نقدی، مشتریان از تخفیف خرید نقدی به میزان 4% ارزش خودرو بهره م برند.

همچنین جهت رفاه حال علاقه مندان این برند اصیل و ژاپنی این خودرو با شرایط اقساطی 18 ماهه بدون بهره و البته برای مدت محدودی عرضه می شود. علاقه مندان این خودروی باکیفیت و خاص ژاپنی می توانند با پرداخت مبلغ 124.7 میلیون تومان و استفاده از تسهیلات 18 ماهه بدون بهره، هر یک به مبلغ 4.400.000 تومان، نسبت به خریداری آن اقدام کنند.

شرکت آرین موتور در راستای تکریم مشتریان و با توجه به تعطیلات آغاز سال 1396، تاریخ اولین چک خرید اقساطی را به اردیبهشت ماه 1396 منتقل کرده است. همچنین این خودرو با اقساط 24 ماهه با بهره 14 درصد نیز به مشتریان عرضه می شود. طبق اعلام آرین موتور تعداد محدودی اوتلندر تیپ 3 با شرایط فروش فوق عرضه می شود .

علاقه مندان جهت اطلاع از شرایط فروش استثنایی اوتلندر تیپ 3 و همچنین سایر مدل های این برند محبوب ژاپنی می توانند به سایت آرین موتور  مراجعه نمایند .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=114831
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه