«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شورولت تاهو و سابربن، بزرگتر از همیشه!

نسل جدید شاسی بلند های غول پیکر شورولت بزرگتر از همیشه ظاهر شده اند و پس از رونمایی خودرو سیلواردو تازه وارد هم اکنون نوبت به معرفی مدل 2021خودرو شناخته شده ی شورولت سابربن و نسخه تاهو رسیده است.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نسل جدید شاسی بلند های غول پیکر شورولت بزرگتر از همیشه ظاهر شده اند و پس از رونمایی خودرو سیلواردو تازه وارد هم اکنون نوبت به معرفی  مدل 2021خودرو شناخته شده ی شورولت سابربن و نسخه تاهو رسیده است.

برخی از مشخصات سیلواردو در این دو شاسی بلند غول پیکر سابربن و تاهو دیده می شود. چراغ های استاندارد ال ای دی در جلو وعقب خودرو و رینگ های 18 اینچی از امکانات استاندارد این دو محصول شورلت محسوب می شود که امکان سفارش رینگ های 20 اینچی نیز وجود دارد.

اندازه هر دو خودرو کمی بزرگتر شده و فاصله محوری نسل جدید سابربن 4.1 اینچ بزرگتر شده و به طور کلی نیز 1.3 اینچ کشیده تر شده است.

فاصله وسط چرخ جلو از وسط چرخ عقب شورولت تاهو 4.9 اینچ بوده و فاصله سپر تا سپر نیز به 6.7 اینچ می رسد. پیکر بندی هر دو شاسی بلند دچار تحولاتی شده و از تغییرات آن می توان به سیستم تعلیق عقب مستقل اشاره کرد. اکسل سخت از بین رفته و در نتیجه سواری راحت و نرم را برای هر 7 سرنشین این خودروها فراهم شده است.

علاوه براین، مشتریان می توانند به منظور ارتقای سواری این خودرو سیستم تعلیق Magnetic Ride Control و Air Ride Adaptive  را سفارش دهند.

افزایش فاصله محوری و سیستم تعلیق جدید حاکی از آن است که فضای کابین این شاسی بلندهای تازه وارد بزرگتر شده است. فضای بار تاهو و سوباربن به ترتیب برابر با 122.9 و 144.9 فوت مربع است.

فضای پا برای سرنشینان بزرگتر شده و به علاوه، از صندلی های کشویی به منظور دسترسی راحت به پشت خودرو برخوردار هستند.

شاسی بلندهای تازه وارد شورولت میزبان 5 صفحه نمایشگر است که می توان  از سیستم اینفوتیمنت با صفحه نمایشگر 10 اینچی، دو صفحه نمایشگر 12.3 اینچی ال سی دی برای سرنشینان عقب، صفحه نمایشگر بزرگ هد آپ دیسپلی و پشت آمپر دیجیتالی نام برد.

شورولت به منظور ایمنی راننده و سرنشینان نیز از 30 ویژگی بهره برده که بسیاری آن ها نظیر کمربند و ایربگ قدیمی هستند و جدیدترین امکانات آن شامل سیستم ترمز اضطراری خودکار برای تریم های سابربن و تاهو، مجموعه ای دوربین ها وهشدار برخورد از جلو وعقب خودرو و همچنین هشدار عابرپیاده می شود.

مهمترین بخش آن مربوط به پیشرانه می شود که برای مدل استاندارد، پیشرانه نام آشنا 5.3 لیتری با قدرت 355 اسب بخار در نظر گرفته شده است.

مشتریان می توانند پیشرانه 6.3 لیتری وی8 و یا نسخه جدید توربو دیزل دیورمکس با قدرت 277 اسب بخار وگشتاور 623 نیوتون متر را سفارش دهند. نیرو از طریق گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز منتقل می شود.

قیمت شورولت سابربن و تاهو هنوز مشخص نیست اما از اواسط سال 2020 به بازار عرضه خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189269
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه