«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

شورولت کوروت 2.7 میلیون دلاری

چند ماه قبل، با مسجل شدن تاریخ رونمایی و تولید کوروت جدید آخرین کوروت تولیدی C7 به حراج گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، چند ماه قبل، با مسجل شدن تاریخ رونمایی و تولید کوروت جدید آخرین کوروت تولیدی C7 به حراج گذاشته شد. کوروت Z06 مشکی رنگ از تریم 3LZ استفاده می‌کند که کابین پوشیده از چرم، ثبت اطلاعات عملکردی خودرو، امکانات بیشتری مانند سیستم رهیاب، اندروید اتو و اپل کار پلی دارد.

این خودرو از پیشرانه 6.2 لیتری LT4 هشت سیلندر استفاده می‌کند که توان تولید 650 اسب بخار قدرت را داراست. این نیرو توسط یک گیربکس 7 سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو از سقف و اسپلیتر فیبرکربن در نمای ظاهری سود می‌برد و در داخل نیز چرم این خودرو به رنگ قرمز درآمده تا تضاد زیبایی با بیرون خودرو ایجاد کند.

مالک، این خودرو را از پشت تلفن با قیمت 2.7 میلیون دلار خریداری کرده است و تمام درآمد حاصل از آن صرف ساخت خانه‌های هوشمند برای کهنه سربازان بی خانمان شد. این خانه‌های هوشمند با توجه به مجروحین و معلولینی که در آن سکونت دارد طراحی شده و از ویژگی‌هایی مانند درب و روشنایی اتوماتیک، سالن پهن‌تر، مسیر‌ها و دوش‌های مخصوص وییلچر و … سود می‌برد. مالک این خودرو نتنها یک شورولت منحصر به فرد خریداری کرد، بلکه در این امر پسندیده نیز شرکت کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=179310
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه