میهن صنعت:

ضربات آرنج بازیکن استقلال از چشم داور دور ماند/ بازی مهمی مقابل پرسپولیس داریم

میهن صنعت: سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: بازیکن خارجی استقلال خوزستان با آرنج به بازیکنان ما زد که دور از چشم داور ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، انگین فیرات پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: برخلاف انتظار نیم‌فصل دوم را خوب شروع نکردیم و امتیاز‌هایی که از دست دادیم در اهداف‌مان نبود. فکر نمی‌کردیم مقابل داماش بازنده شویم اما نمایش خوبی مقابل راه‌آهن داشتیم.

وی در مورد عملکرد استقلال خوزستان گفت: آنها تیمی هستند که منافذ دفاعی را به خوبی می‌بندند و در ضد حمله‌ها هم نمایش قابل قبولی دارند.

سرمربی سایپا عنوان کرد: ما بعد از اینکه یک بر صفر پیش افتادیم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم به همین دلیل یک مقدار عقب آمدیم تا ترفند حریف را به خودش که ضدحمله بود بزنیم، اما نشد. در این بازی کولی‌والی بازیکن استقلال چند ضربه با آرنج به بازیکن ما زد که دور از چشم داور ماند. یکی از همان ضربه‌ها باعث شد که گل تساوی را بخوریم.

فیرات در خصوص دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: بازی مهمی هفته آینده داریم. اخراج اسحاقی و زینالی هم برای ما گران تمام خواهد شد. امیدوارم مانند نیم‌فصل اول که ابتدا خوب نبودیم اما بعد بهتر شدیم، از بازی پرسپولیس به بعد نیز همین اتفاق برای ما بیفتد.

به گزارش فارس، فیرات در خصوص یارگیری نیم‌فصل دوم عنوان کرد: تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است به دلیل اینکه 50 درصد بازیکنان ما زیر 22 سال هستند و دو یاری که در نیم‌فصل دوم جذب کردیم 20 و 22 سال بودند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34800
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه